Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Mini på to år skal få eget rom og jeg er på jakt etter en god og fin stol. Noen som har tips? Trenger ikke være så dyr Anonymous poster hash: c5a62...8be
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Har ikke konkret tips, men til et så lite barn hadde jeg valgt en saccosekk eller hva det nå heter for tiden. Ev en lenestol. Tror du barnet kommer til å sitte på rommet alene? Anonymous poster hash: 7cb1d...8aa
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Har ikke konkret tips, men til et så lite barn hadde jeg valgt en saccosekk eller hva det nå heter for tiden. Ev en lenestol. Tror du barnet kommer til å sitte på rommet alene? Anonymous poster hash: 7cb1d...8aa Ja, jeg regner med at han snart kommer til å ønske å trekke seg tilbake til rommet sitt for litt ro, kanskje for å fordype seg i en god bok Ev så tenker jeg at det skal være en go'stol som vi kan lese bok og kose oss i. Pluss at det passer med en stol i ene hjørnet. Hi Anonymous poster hash: c5a62...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå