Gå til innhold

Dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal selge rekkehuset vårt. Den ligger ute på finn.no, og vi skal ha visning til helgen. Nå har en relativt god bekjent tatt kontakt, og sier han vil gi prisantydning. Hva hadde dere gjort? Takket ja, og kansellert visning, eller prøvd en runde, og håpet på høyere bud? Vanskelig.

Anonymous poster hash: a2d22...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt visning, helt klart. Mer mindre dere har en leilighet som er vanskelig å selge. Man selger jo veldig ofte over prisantydning, så med mindre dere vil være skikkelig greie mot denne bekjente, burde dere ha visning.

Skrevet

Da hadde jeg sagt til den bekjente at h*n er velkommen til å legge inn bud, men kommer det høyere bud så er det jo selvsagt til det beste for dere da dere trenger og ønsker mest mulig for leiligheten.

Anonymous poster hash: 59428...8ae
Skrevet

Takk for svar. Var det jeg tenkte, men ville bare sjekke med dere først. ;) hi

Anonymous poster hash: a2d22...0ec

Skrevet

Søsteren min endte med å selge sitt rekkehus til ca 500.000,- under takst nylig. Det kan slå begge veier.

Jeg ville avlyst visning om jeg egentlig var fornøyd med prisantydningen, spessielt om jeg da også slapp unna en del av meglerhonoraret.

Anonymous poster hash: 00001...6ee
Skrevet

Jeg ville gjennomført visningen. Dels fordi det er meget mulig dere får mer for leiligheten på den måten. Dels fordi jeg ville vært skeptisk til å selge til en god bekjent. Det vil jo ofte være noe som enten er galt eller går galt med et hus og det er dumt å få noe sånt imellom i en relasjon som ellers er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...