Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Har aldri opplevd det med noen andre! Neida han våkner bare mer opp, han sier han sovna da han var yngre og han ikke vet hvorfor han ikke gjør det lenger. Han er 30år, så han er jo ikke akkoatt gammel. Vi har dødsgod sex og han kommer som bare hjuling, så jeg forstår ikke... Noen andre?? Noen som vet hvorfor han ikke sovner, teori?? Bare nyagjerrig jeg. Anonymous poster hash: 9c089...4f9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Han og jeg hadde vært god match, ha-ha... jeg våkner også som regel av sex, får masse energi av å ha sex, blir klar i hodet. Skal jeg sove etter sex må jeg få ligge helt nær og gjerne bli strøket rolig på, da kan jeg sovne også. Jeg er grusomt trøtt om morgenen, men en mann som har litt tålmodighet til å vekke meg rolig nok kan få både god sex og ikke minst en kjempevåken partner i meg Etter sex om morgenen kan jeg sprette opp og gjøre masse - vel og merke om han vekker meg skånsomt nok. Jo bedre sex jo mer energi får jeg, så kanskje du skal ta det som et slags kompliment Anonymous poster hash: 11ce0...3eb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Mannen min blir heller ikke søvnig. Jeg tror jeg blir mer søvnig enn han Anonymous poster hash: 34912...542
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Jeg sovner heller ikke...... Anonymous poster hash: 2aa0a...8b4
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Mannen min gjør. Det er ren sovemedisin for han. Jeg kan være så trøtt at jeg er på kanten til å orke sex, men er lys våken en stund etterpå. Men jeg står jo opp og går og tørker meg og går på do. Så blir litt våken av det. Han tørker av seg og legger seg rett ned.
kristinehufine Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Har aldri opplevd det med noen andre! Neida han våkner bare mer opp, han sier han sovna da han var yngre og han ikke vet hvorfor han ikke gjør det lenger. Han er 30år, så han er jo ikke akkoatt gammel. Vi har dødsgod sex og han kommer som bare hjuling, så jeg forstår ikke... Noen andre?? Noen som vet hvorfor han ikke sovner, teori?? Bare nyagjerrig jeg. Anonymous poster hash: 9c089...4f9 Sånn er min samboer også! Han kan like gjerne stå opp etterpå 😂
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Jeg kvikner opp etter sex og det samme gjør mannen Må man virkelig bli trøtt etter sex? Anonymous poster hash: e66b2...a78
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Men hvordan er dette et problem? Anonymous poster hash: 8dadf...21e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Mannen min er også sånn... han sovner aldri og han sier han får masse energi av det og adrenalin. Til deg som spurte hvordan det er et problem - kjedelig å ikke kunne ha sex på kvelden, kose og sovne sammen. Anonymous poster hash: 40432...31c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Det er ikke et problem, jeg bare lurer på om det er flere Har aldri opplevd det før, synest det er rart at han gjorde det før men aldri nå lenger. Nå er det jeg som sovner, jeg kommer så kraftig at jeg går helt i koma iblandt! Før jeg var med han sovna jeg aldri. Nei langt fra er problem, har vi bra forspill og ingen barn som forstyrrer så kan vi ha sex flere ganger etter hverandre,for kuken hans går ikke ned. Hi Anonymous poster hash: 9c089...4f9
Fertila Skrevet 15. september 2014 #11 Skrevet 15. september 2014 Jeg våkner gjerne mer opp etter sex. Blir oppspilt på en måte. Mannen min derimot sovner nesten umiddelbart.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #12 Skrevet 15. september 2014 Ingen som har en teori på hvorfor enkelte ikke sovner? Anonymous poster hash: 9c089...4f9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #13 Skrevet 15. september 2014 Her sovner vi som en dupp rett etterpå begge to. Gjester med det samme vi er ferdig, he he:) Må være slitsom å ikke sovne! Kjedelig:/ Anonymous poster hash: daa36...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå