Gå til innhold

spm ang bursdag feiring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på lørdag er best å ha bursdag på? Formiddagen,ettermiddagen el kveld..tenkt 10-12 el 17-19 men tar i mot tips..er en 6klassing.

 

Anonymous poster hash: 6dca4...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 er i alle fall litt tidlig, mange sløve familier rundt om som ville forsovet seg til det på en lørdag. ;)



Anonymous poster hash: 84bc7...f5d
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

En sjetteklassing vil ofte ha selskap på kvelden. Og gjerne 3 timer. Det er den erfaringen jeg har.

Skrevet

Med en 6-klassing helt klart om kvelden. 17-20 om du skal ha tre timer.

 

Anonymous poster hash: 73d91...a3f

Skrevet

For en 6. klassing vil jeg si kveld, om det ikke er et spessielt program.



Anonymous poster hash: 6c193...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...