Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Når på lørdag er best å ha bursdag på? Formiddagen,ettermiddagen el kveld..tenkt 10-12 el 17-19 men tar i mot tips..er en 6klassing. Anonymous poster hash: 6dca4...3c0
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 10 er i alle fall litt tidlig, mange sløve familier rundt om som ville forsovet seg til det på en lørdag. Anonymous poster hash: 84bc7...f5d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 En sjetteklassing vil ofte ha selskap på kvelden. Og gjerne 3 timer. Det er den erfaringen jeg har.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Med en 6-klassing helt klart om kvelden. 17-20 om du skal ha tre timer. Anonymous poster hash: 73d91...a3f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 For en 6. klassing vil jeg si kveld, om det ikke er et spessielt program. Anonymous poster hash: 6c193...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå