Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Dere som har jobbet en stund - gruer dere dere i forkant av foreldremøter dere skal holde? Jeg har lang erfaring, men allikevel slutter jeg aldri å grue meg litt før møter. Bare meg eller flere? Anonymous poster hash: 03164...77d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Er førskolelærer eller barnehagelærer som det så fint heter og jeg gruer meg ikke. Jeg har aldri trua meg til f.eks foredrag på skolen eller muntlig eksamen heller. Er det noe jeg virkelig føler at jeg mestrer så er det det. Og det er jeg selvsagt fornøyd med Anonymous poster hash: 8bd01...c88
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg er lærer, har jobbet i snart 10 år. Jeg er alltid spent før foreldremøter, men gruer meg ikke så voldsomt som før. Jeg kan imidlertid grue meg til en utviklingssamtale dersom jeg må ta opp noe vanskelig, samarbeidet skole-hjem er vanskelig osv. Det bruker jeg mye tid på forberede. Noen ganger går det bedre enn fryktet, andre ganger går det ikke slik jeg skulle ønske. Anonymous poster hash: 3cf10...98d
Anastazia Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Jeg er utdannet både lærer og førskolelærer. Er alltid litt spent, men ikke slik at jeg gruer meg veldig. Når en kjenner en foreldregruppe, så vet en litt hva en har i vente, men når det er første gang med fremmende mennesker, så kan det jo være litt mer "spennende".
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Ikke gruer meg, men har litt sommerfugler i magen ja! Det er for øvrig det samme hver gang jeg skal møte en ny klasse også, spesielt dersom jeg skal inn på det høyeste trinnet (VG 3) og ikke har hatt dem tidligere. Heldigvis går det over etter få minutter Anonymous poster hash: e38d0...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå