Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Babyen min vokser altfor fort, og nå er det snart tid for å bytte ut babybilstolen til er som er hakket større. Jeg har kikket litt med noen er jo så j... dyre! Er det mulig å få tak i et bra sete uten å bruke 4-5000? Jeg har ikke isofix i bilen. Noen som har anbefalinger på sete? Jenta mi ligger høyt på skalaen når det gjelder vekt og høyde, så det hadde vært greit med et litt romslig sete. Jeg ønsker såklart sete som kan brukes bakovervendt. Anonymous poster hash: 19f86...340
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg tror det er den definitivt dyreste bilstolen, den fra sånn ca 9mnd til 4 år. Både babystol, og beltestol er mye mye billigere. Så mange har en veiledende pris på rundt 4000. Men det er ofte tilbud, vi kjøpte vårt til 2500 pga fjorårets farge (koksgrått). Det er bare å holde øynene åpne om du har tid til å vente. :-) Anonymous poster hash: 380fd...464
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Britax Hi-way II er ikke så dyrt, ca 2000,-, kommer greit ut i tester og er plus-godkjent. Vet ikke hvordan det er når det gjelder plass da. Britax two way har god plass og er enda billigere, men det er ikke med på oversikten over de beste setene, så det er nok dårligere. Anonymous poster hash: 2dc47...570
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Det nye til besafe :-) Det nye til Besafe kommer kun med isofix, så det kan ikke HI bruke.... Om barnet ditt er langt ville jeg satset på de stolene med forholdsvis lang rygg, et par stoler uten isofix som ikke er så dyre, men likevel er bra: Britax maxway (underkant av 3000) Besafe izi plus (3999) besafe izi kid (3800) (ca priser) Anonymous poster hash: d678c...9e3
Appelsinpiken Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Besafe izi plus. 0-25 kg. Kjempebra sete!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Vi hadde Britax Maxway, og var veldig fornøyd med det, MEN når vi byttet til Besafe iziPlus så jeg hvor utrolig mye bedre plass barnet fikk til føttene sine. Et større sete ja, men det føles også mer stabilt og trygt. Du kan jo også leie sete hos If da...Kanskje ikke så veldig mye rimeligere i lengden, jeg husker ikke prisen, men du trenger ikke å betale så mye på en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå