Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Han sover, sover og sover. Det er det eneste han gjør og når han er oppe for en liten stund klarer han knapt å gjøre noenting. I dag har han vært våken i 3 timer, ellers bare sovet Han klager også på store magesmerter samt at han er veldig kvalm. Har mast og mast om at han må ringe lege, men han gjør det aldri. Dette går bare ikke, er skikkelig redd for at det kan være tarmkreft eller noe slikt Det har vart nå i ca 3 mnd.Måtte bare lufte meg litt, er så frustrert og redd Anonymous poster hash: 3cff9...e64
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Diabetes 2? Må jo dra til legen da Anonymous poster hash: d6e3e...e8d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Hadde ringt å bestilt en time hos fastlegen for ham Anonymous poster hash: 7fc3a...0cf
Blåfrua Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Få en akuttime til ham i morgen og dra ham med deg!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Du må KREVE at han går til legen! Har dere barn? Da må du kanskje appelere til at han plikter å passe på seg selv for barnas skyld også. Trolig så er årsaken til at han ikke vil til legen at han er redd, redd for at det kan være noe alvorlig. Men det trenger jo ikke være noe alvorlig. Kan være at han har magesår, cøliaki m.m. Si til ham at dette ikke går, og tilby deg gjerne å bli med ham til legen. Anonymous poster hash: 02697...33b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Takk for svar damer! Da skal jeg selv ringe, visste ikke at jeg kunne gjøre det. Får bare krysse fingrene for at han blir med!HI Anonymous poster hash: 3cff9...e64
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jobber han ikke, eller er det bare i helgene han sover? Villn nå uansett sagt at nå ringer jeg legen for deg, og gjort det så fort de åpner i morgen. Anonymous poster hash: ea677...47d
Chl85 Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde nok "næga" gubben så fælt at han hadde dratt til legen. Hadde ikke det hjulpet er jeg redd for at jeg hadde fysisk dratt han med til legen (i trillebår, da han er litt tung ) Kan jo være en hel drøss med ting. Nei tving gubben til lege! Mannfolk altså
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Du må KREVE at han går til legen! Har dere barn? Da må du kanskje appelere til at han plikter å passe på seg selv for barnas skyld også. Trolig så er årsaken til at han ikke vil til legen at han er redd, redd for at det kan være noe alvorlig. Men det trenger jo ikke være noe alvorlig. Kan være at han har magesår, cøliaki m.m. Si til ham at dette ikke går, og tilby deg gjerne å bli med ham til legen. Anonymous poster hash: 02697...33b Takk for svar Ja, vi har barn sammen og jeg kjenner at han burde ta ansvar for seg selv. Hvis det virkelig skulle være noe skikkelig alvorlig, går det ikke bare ut over ham, men barnet også Jeg tror du har rett i at han egentlig er veldig redd for svaret, men nå må jeg få han til legen. Skal ringe i morgen! HI Anonymous poster hash: 3cff9...e64
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Jobber han ikke, eller er det bare i helgene han sover? Villn nå uansett sagt at nå ringer jeg legen for deg, og gjort det så fort de åpner i morgen. Anonymous poster hash: ea677...47d Han er student. Jeg skal ringe i morgen HI Anonymous poster hash: 3cff9...e64
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Utmattelse, trøtt og sliten er jo typiske tegn på cøliaki (for når tarmtottene slites ned av glutenet man spiser tar ikke kroppen opp vitaminer som den skal lenger). Magesmerter i tillegg får meg til å tenke enten cøliaki, eller andre matallergier eller intoleranser. Kanskje mannen din rett og slett er redd for å gå til legen? Mange menn er skikkelig pysete når det kommer til slike ting. Jeg ville tatt kvinnelistmåten og prøvd berolige han med at dette sikkert er helt ufarlig, at han har typiske tegn på f.eks matalleriger han må få tatt blodprøver for å finne ut hva det er han reagerer på for vi kan ikke fortsette å ha det sånn at han sover bort livet sitt. Skulle det være noe mer alvorlig har du ihvertfall fått han til lege..... Anonymous poster hash: ea677...47d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Kjære hi. Det kan være så mye. Alt fra alvorlige ting til mindre alvorlige ting. Det vi skriver her vil bare være spekulasjoner. Mannen din må dra til legen for undersøkelse. Håper det ikke er noe alvorlig.. god bedring til mannen din. Klem Anonymous poster hash: 28a29...cd5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #13 Skrevet 15. september 2014 Takk for svar søte dere! Må bare syte enda mer for nå er jeg helt rådvil! Bestilte time og sa at nå må han komme seg avgårde og at jeg kunne bli med hvis han ønsket det, men neeeida. Aner ikke hva jeg skal gjøre, kan jo ikke akkurat true med at jeg tar med meg ungen og stikker hvis han ikke drar HI Anonymous poster hash: 3cff9...e64
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #14 Skrevet 15. september 2014 Jøye med. Be han ta seg sammen å dra til legen Anonymous poster hash: d6e3e...e8d
Pixy Skrevet 15. september 2014 #15 Skrevet 15. september 2014 Jo det kan du true med! Ellers så kan du true med at du ringer sykebil. Ikke gi deg på dette her!! Lykke til 😄
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #16 Skrevet 15. september 2014 Og hvorfor kan du ikke true med det? Tipper han lider av latskap og dårlig kosthold. Anonymous poster hash: 07753...e3a
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 15. september 2014 #17 Skrevet 15. september 2014 Be han om å vokse og å pelle seg til legen, sånn kan ikke en voksen mann med barn drive på om dagene!!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #18 Skrevet 15. september 2014 Ring å sladdre til mora hans?! Så kan ho ringe å røske litt i han! Anonymous poster hash: 6e2cb...5bb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #19 Skrevet 15. september 2014 Bestill lege på døra (du kan gjøre dette om du forklarer situasjonen for dem) - dette høres virkelig ikke bra ut! Anonymous poster hash: 4f2d2...5dd
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #20 Skrevet 15. september 2014 Bestill lege på døra (du kan gjøre dette om du forklarer situasjonen for dem) - dette høres virkelig ikke bra ut! Anonymous poster hash: 4f2d2...5dd Ja, eller du må i det minste i hvert fall ringe fastlegen hans og forklare situasjonen! Dette høres jo helt sprøtt ut, jeg hadde blitt vettskremt - tenk om det er noe alvorlig og han må legges inn/få behandling, så skal du bli sittende igjen alene med både barna og hele situasjonen fordi han ikke GADD å gå til legen?! Nei, har du valgt å stifte familie så må du ta konsekvensene - på mange områder.. Lykke til! Anonymous poster hash: aa6d6...62a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #21 Skrevet 15. september 2014 Høres ut som hveteintoleranse Anonymous poster hash: 5e867...bbf
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #22 Skrevet 15. september 2014 Høres ut som total idioti. Voksne mannen! Anonymous poster hash: 1b6e5...612
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #23 Skrevet 15. september 2014 Høres ut som total idioti. Voksne mannen! Anonymous poster hash: 1b6e5...612 Noen har lammende legeskrekk, kanskje han er en av dem. Anonymous poster hash: 4f2d2...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå