Gå til innhold

greven av gral-skuta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min sønn er hardcore sabeltann fan, og ønsker seg veldig greven av gral akuta. Den selges ikke lenger. Er det noen her inne som har den og kunne tenke seg å selge? Da ville sønnen min blitt jublende glad!:-)

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Haha- hva med å ha litt tålmodighet:-))😂

 

Anonymous poster hash: 50a24...d3f

Skrevet

Legg ut på finn.

Sikkert noen som har "Grevinnen" til salgs.

 

Anonymous poster hash: e7d79...2e5

Skrevet

Heter den grevinnen?

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Skrevet

Heter den grevinnen?

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

ja. Hva med å prøve kjøp/salg sider på Facebook? En for barneutstyr?

 

Anonymous poster hash: 3cf34...9b1

Skrevet

Jeg kastet akkurat den skuta. Ligger kanskje i søppeldunken enda :)

Skrevet

Jeg kastet akkurat den skuta. Ligger kanskje i søppeldunken enda :)

åh, det var dumt..

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Skrevet

Skal se om jeg finer den, kan være den er satt i garasjen også. Fikk en rydderi på rommet til mellomste. Ønsker inderlig at minstegutten ikke skal komme i Sabeltannmodu (han er 2). Har to gutter fra før som har digget Sabeltann, og nå kjenner jeg at jeg er lei etter 6 år med Sabeltann. Defor kastet jeg alt.

Skrevet

Hei, jeg krysser fingrene! :-)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: d69ff...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...