Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Jenta på 4 og venninna hennes i barnehagen og to gutter har sett litt på tissene til hverandre, som de så fint sier. De er jo i den alderen hvor det er spennende å utforske og de er nysgjerrige. Men hva sier man? Hvor går grensen. Har forklart at det er helt normaltnå være nysgjerrig på hvordan andre ser ut, men at det bare er henne (og meg og pappaen når vi vasker/tørker) som får lov til å ta på henne. Anonymous poster hash: 77652...536
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 . Anonymous poster hash: 77652...536
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Det er helt normalt. Man trenger ikke si noe som helst, bortsett fra å spørre om alle som deltar er ok med leken som foregår. Videre kan man snakke om kropp og grenser, at alle bestemmer over egen kropp og om hemmeligheter (gode hemmeligheter og dårlige hemmeligheter). Anonymous poster hash: 2610a...aea
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Jeg ville tatt det opp med barnehagen. Kanskje de ikke er klar over at det har foregått slik aktivitet. Anonymous poster hash: a02a5...0d2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Ta det opp med barnehagen?? Dette er jo helt normalt Jeg ville tatt det opp med barnehagen. Kanskje de ikke er klar over at det har foregått slik aktivitet. Anonymous poster hash: a02a5...0d2 Anonymous poster hash: cc039...6b2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Ta det opp med barnehagen?? Dette er jo helt normalt Jeg ville tatt det opp med barnehagen. Kanskje de ikke er klar over at det har foregått slik aktivitet. Anonymous poster hash: a02a5...0d2 Anonymous poster hash: cc039...6b2 Det er helt normalt, men det kan være greit at barnehagen vet om det så de kan påse at alle barna som er i rommet når slik lek pågår er med frivillig og er ok med leken. Anonymous poster hash: 2610a...aea
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Ta det opp med barnehagen?? Dette er jo helt normalt Jeg ville tatt det opp med barnehagen. Kanskje de ikke er klar over at det har foregått slik aktivitet. Anonymous poster hash: a02a5...0d2 Anonymous poster hash: cc039...6b2 Ja det er normalt, men jeg vil tro det er en fordel at de vet om det, så de kan være litt ekstra oppmerksomme på at det ikke foregår noe som ikke er frivillig fra alles side. Anonymous poster hash: b9a3a...af6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Ta det opp med barnehagen?? Dette er jo helt normalt Jeg ville tatt det opp med barnehagen. Kanskje de ikke er klar over at det har foregått slik aktivitet. Anonymous poster hash: a02a5...0d2 Anonymous poster hash: cc039...6b2 ikke helt normalt og overgrep barna imellom kan også skje. Derfor det er like greit å holde seg til regelen at i barnehagen beholdes klærne på. Anonymous poster hash: a02a5...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå