Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Nå er det to uker i morgen siden vi fikk papirene, jeg har skrevet under og hadde vitner til stede som skrev under den delen. Så skulle min eksmann gjøre det samme, men han har "glemt" det hver eneste dag. Er det noe jeg kan gjøre for å få fortgang i det? Anonymous poster hash: 43047...d0c
NormaJean Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Du kan tropper opp med papirene og 2 vitner og få han til og skrive under der og da?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Har prøvd, men det er han som har papirene og hver gang jeg møter opp sier han at de ligger et annet sted (på jobben, hos moren sin osv) Han har en samboer, lurer på om jeg skal ringe henne og be om hjelp, men er det greit av meg? Anonymous poster hash: 24089...012
Maleficent Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Da får du tak i nye papirer og tropper opp på trappa og krever at han skriver under.
SuperFries Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Du trenger ikke hans signatur. Det holder med at du søker om det, og får din signatur bekreftet av 2 vitner. Samt det skjemaet at dere har bodd adskilt, også med 2 vitner.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Eksen til min mann nektet å signere papirene, til slutt fikk han bevilget skilsmisse med tilbakevirkning i tid. Anonymous poster hash: 5b081...7e8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Kanskje han innerst inne ikke ønsker å skille seg? Siden han har ny samboer så ville jeg jo tro det skulle vært motsatt, at han hadde hastet med å signere. Tror nok jeg ville bedt den nye dama om hjelp, ja, for han vil jo få et voldsomt forklaringsproblem ovenfor henne hvis han drøyer dette noe mer nå! Anonymous poster hash: f4cbe...11e
Luksusdyret Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Ring samboeren og si at eksmannen din ikke vil skrive under på skilsmissepapirene, og lur på hvorfor. Da tror jeg pipa for en annen lyd, ingen damer vil vel godta at deres samboer ikke vil skilles fra eksen.
SuperFries Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Igjen, du trenger ikke hans signatur for å få skilsmisse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå