Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Har en gammel Volvo og barn på 1år. Hvilket barnesete anbefaler du? Anonymous poster hash: 4f6d7...97d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Har det ikke selv men ser mange anbefaler veldig cybex sirona som visstnok skal være testvinner. Selv har vi besafe Izi combi. Anonymous poster hash: 20a3b...9e0
Gjest Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Cybex Sirona kan jeg gå god for Kjempefin for både deg og barnet
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Hvis du har en gammel Volvo har du neppe isofixfester i bil, da kan du ikke bruke Cybex Sirona som noen her foreslår - den kommer kun med isofix. Det er en god stol, men desverre litt liten sli at du ikke får brukt en max av hva om er anbefalt bakovervendt (ca 4 år avhengig av vekt og høyden til barnet). Hvis det er slik du ikke har isofix (?) kan du f.eks. bruke: Besafe izi Kid (bakovervendt) Besafe izi Plus (bakovervendt) Besafe izi Combi (bakover -og forovervendt). Britax maxway (bakovervendt) Britax multitech (bakover - og forovervendt) Anbefaler en av de to øverste. De rent bakovervendte er bedre enn kombistolene (testmessig), Anonymous poster hash: 9840d...569
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Hvis du har en gammel Volvo har du neppe isofixfester i bil, da kan du ikke bruke Cybex Sirona som noen her foreslår - den kommer kun med isofix. Det er en god stol, men desverre litt liten slik at du ikke får brukt den max av hva som er anbefalt bakovervendt (ca 4 år avhengig av vekt og høyden til barnet). Hvis det er slik du ikke har isofix (?) kan du f.eks. bruke: Besafe izi Kid (bakovervendt) Besafe izi Plus (bakovervendt) Besafe izi Combi (bakover -og forovervendt). Britax maxway (bakovervendt) Britax multitech (bakover - og forovervendt) Anbefaler en av de to øverste. De rent bakovervendte er bedre enn kombistolene (testmessig), Anonymous poster hash: 9840d...569 Anonymous poster hash: 9840d...569
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Tusen takk for tips! Anonymous poster hash: 4f6d7...97d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde valgt et britax sete, synes selene sitter mye bedre på barnet mitt i dem enn på besafe. Men barnet mitt er jo ikke barnet ditt, så jeg ville dratt til en butikk og prøvd. Det hjelper jo ikke at setet er best i test hvis selene sklir av skuldrene f.eks. Anonymous poster hash: 5a49c...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå