Gå til innhold

Alle kjenner ham...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date med en herlig fyr for noen dager siden, når vi var i byen ville alle hilse på ham og jeg forstår egentlig ikke hvorfor han er så "populær"... Eneste jeg vet han kjører motorsykkel avogtil osv. Men at alle vil hilse på han og stopper oss hele tiden er litt underlig.

Synes det er rart han er så "kjent" og at jeg ikke vet helt hvorfor.. spurte han hvorfor stoppet han hele tiden, han sa bare han kjenner mange.. Men virket ikke helt sånn.. Burde jeg være skeptisk?

Anonymous poster hash: a338b...6bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han jobbet i butikk? Utested?

De kjenner ofte "alle".

Anonymous poster hash: 41ed8...a2e

Skrevet

Hæ, hvorfor skal man være skeptisk for noe sånt?

Skrevet

Sånn er min mann også.

Vi bor på samme lille sted, men jeg kjente ikke han. Når vi møttes så var det sånn at alle kjente han. Å det gikk ikke lange tiden før alle visste hvem jeg var.

Mannen min er utrolig snill, sosial og han hjelper de fleste med den minste ting.

Tenkte aldri at det var rart, men heller en flott egenskap. Han er godt likt og derfor kjenner alle min mann.

Å jeg har flott mange nye bekjentskaper pga dette :)

Anonymous poster hash: 121fa...cb4

Skrevet

Jeg hadde det slik med en fyr, fant senere ut at han drev med dop! Men vi kunne ikke gå igjennom Bergen sentrum uten at han ble stoppet alle veier.

Anonymous poster hash: 65753...6c3

Skrevet

Jeg hadde det slik med en fyr, fant senere ut at han drev med dop! Men vi kunne ikke gå igjennom Bergen sentrum uten at han ble stoppet alle veier.Anonymous poster hash: 65753...6c3

Hvis man er litt oppmerksom så kjenner man fort igjen den type venner som stopper på gata. Ikke alle er like flinke til å skjule bruk av dop...

Anonymous poster hash: a2f53...cde

Skrevet

google navnet - kanskje du finner info... Men det har du sikkert allerede gjort... 

Anonymous poster hash: bf178...00c
Skrevet

Jeg hadde det slik med en fyr, fant senere ut at han drev med dop! Men vi kunne ikke gå igjennom Bergen sentrum uten at han ble stoppet alle veier.

Anonymous poster hash: 65753...6c3

Begynner navnet hans på M? :P Jeg kjenner en M i Bergen som absolutt alle kjenner. Er langer.

Anonymous poster hash: c3881...82e

Skrevet

Noen kjenner bare alle. Kan gå i byen her og "alle" hilser. Skulle mannfolket blitt sjalu eller skeptisk for det?

Skrevet

Skeptisk over at fyren er omgjenglig og sosial? Er ikke det bare positivt?

Skrevet

Venninna mi er en sånn, uansett hvor vi er hen møter hun på noen hun kjenner. Hun er hverken doplanger eller selger sex, hun er bare veldig sosial og kommer lett i kontakt med folk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...