Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Her inne i dag , bare oppgulp og dritprat om alt fra barnløshet , overvekt, barnehager og nå lysfat!! Hva er det som foregår??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Jammen det er jo dib/bim jo :-) Anonymous poster hash: e92f6...252
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Folk har virkelig lite å Gjøre! ! Anonymous poster hash: c2fb3...e38
Marriet Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Synes det har vært sånn hele helga :/ trasig igrunn, kjenner at jeg mister litt piffen. I utgangspunktet syns jeg det er morsomt, spennende, underholdende og koselig å henge her inne, og at det er litt bitching er forsåvidt greit, men de siste dagene har det vært enormt med hets og da ender det som regel opp i sånne forsvars/angrepsdiskusjoner og det er ikke så festlig. Er ikke gøy å se andre bli tråkka og spytte på.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Synes det har vært sånn hele helga :/ trasig igrunn, kjenner at jeg mister litt piffen. I utgangspunktet syns jeg det er morsomt, spennende, underholdende og koselig å henge her inne, og at det er litt bitching er forsåvidt greit, men de siste dagene har det vært enormt med hets og da ender det som regel opp i sånne forsvars/angrepsdiskusjoner og det er ikke så festlig. Er ikke gøy å se andre bli tråkka og spytte på. Var slik i fjor høst og vinter også. Nesten konsekvent annenhver helg var det bra og ikke bra her inne. Det får meg til å tro at det har sammenheng med noen som enten ikke har barna de helgene - eller at de har barna og ikke kommer seg ut på noe. Uansett - det vitner om mennesker som ikke har det godt. Bare så synd at de tror de selv får det bedre ved å tråkke på andre... Anonymous poster hash: ea881...0ca
Gjest MammaTilFelix Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Uff ja, ødelegger så mye for oss som synes det er allright her.. Men, idag har det vært helt ekstremt her inne!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Synes alltid det er overflod av heslige damer her inne jeg da... Derfor jeg sjeldent orker poste noe selv, og bare leser det jeg skulle finne intressant. Anonymous poster hash: 54f49...fca
Hønemor30 Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Enig i mye av det du skriver! Men ikke dra lysfata til mamman til nurket inn i det da, det er jo uskyldig moro fra hennes side😉
Gjest MammaTilFelix Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Ser at det har kommet en "lite hyggelig" kommentar på lysfatet.. "Oppgitt"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå