Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Vi skal ha en feiring med familien, gjestene vil være i alle aldre. 1år - 67år. Vil ha en sunn- lite sukker bursdag. For dette er midt i uken, og det kommer 2 barn som er overvektige, fått beskjed av lege å unngå usunn mat. Hva hadde dere servert? Fruktsalat? Grønnsakssuppe? Bedre forslag.?vil gjerne ha en kake, men som gjerne ikke er veldig usunn. Kommer en ungdom med sukkersyke . Noen tips og råd. ? Første gAng jeg Har selskap Anonymous poster hash: f0eb8...0aa
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Unngå usunn mat? De foeste tåler EN birsdagsfeiring med kake. Men du kan servere snitter. Anonymous poster hash: de1c3...b7d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Denne måneden er det 5 stk i familien som har bursdag, og jeg vil prøve å lære barna at feiring ikke må bety usunn mat. Det å ha det kjekt sammen bør være viktigere enn å få i seg sukker.og som jeg skrev så er det flere i familien med helseproblemer grunnet kost. Anonymous poster hash: f0eb8...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå