Gå til innhold

Tips til sminke til fet hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg en foundation til fet hud? Må være oljefri, uten parfyme. Må være beregnet for fet hud.

Trenger også tips til grønntonet mattende base uten olje?

Huden min ser alltid kakene ut etter jeg har påført foundation. Og det ser ut som jeg har helt masse pulver i ansiktet. Selvom jeg bare påfører litt og litt. Få aldri sminke til å se bra ut. Trenger noe som dekker bra.

Anonymous poster hash: e55a3...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Body shops mattende pudder fungerer veldig bra for meg. Jeg har samme problem som deg, og har prøvd myye forskjellig. Face stockholm sitt er også bra, men koster tre ganger så mye. Begge kan brukes som foundation, om de blandes med litt vann på kosten.

Skrevet

Takk for svar. Skal titte litt på de du har nevnt :)

Noen andre som har noen anbefalninger til bra sminke? :)

hi

• 8 måneder senere...
Skrevet

Noen som kan anbefale meg en foundation til fet hud? Må være oljefri, uten parfyme. Må være beregnet for fet hud.

Trenger også tips til grønntonet mattende base uten olje?

Huden min ser alltid kakene ut etter jeg har påført foundation. Og det ser ut som jeg har helt masse pulver i ansiktet. Selvom jeg bare påfører litt og litt. Få aldri sminke til å se bra ut. Trenger noe som dekker bra.

Oriflame har mye bra sminke. Gå inn på http://beautystore.oriflame.no/INGERMARIEHE

Skrevet

Har samme problem som deg hi, så dytter litt på denne i håp om gode tips selv :)

Anonymous poster hash: 698a9...f7d
Skrevet

Jeg har samme problemet. Løsningen for meg har vært å bruke produkter som er beregnet for sensitiv hud da produktene for fet hud ikke var noe særlig for meg. Jeg renser huden med Origins rensemelk hver morgen og kveld. På dagen bruker jeg BB creme fra forever living med litt matt mineralpudder fra MAC.

Anonymous poster hash: 8bff6...358

Skrevet

Jeg bruker primer fra smashbox, foundation fra Estee Lauder (double wear heter den) og et transparent pudder fra Mac. Jeg har egentlig VELDIG oljete hud, men nå skinner ansiktet mitt aldri lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...