Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Bare strykekapper? Eller greit med klistrelapper også? Anonymous poster hash: 6b89f...e9e
Tjofsen Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Jeg har bare klistrelapper. Hadde aldri orket å styrke på så mange plagg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg har bare klistrelapper. Hadde aldri orket å styrke på så mange plagg. Men henger det på klær da? 😜 Anonymous poster hash: 6b89f...e9e
Tjofsen Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Jeg har bare klistrelapper. Hadde aldri orket å styrke på så mange plagg.Men henger det på klær da? 😜 Anonymous poster hash: 6b89f...e9e Har ikke mistet noen klistrelapper foreløpig. Fester den på vaskelappen og gnir hardt over slik at den får godt feste.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Klistrelapper. Settes på vqskeanvisningen og de sitter. Brukes på alt Anonymous poster hash: c391f...52e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Eneste klistrelappene jeg har mistet er de ungene selv har pillet av med neglen fra drikkeflasker o.l. Bruker stort sett tøymerketusj på klær jeg da, har en tusj liggende i gangen, en på kjøkkenet og en på badet, å skrive initialene til barnet på vaskelappen med den går veldig fort og går aldri av i vask. Har de klistrelappene som kan brukes på både klær og ting som jeg merker matbokser, støvler, sekker, osv med, de sitter mer enn godt nok. Anonymous poster hash: 83f2a...b48
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Klistrelapper forsvinner ikke i vask hvis du fester i vaskelappen. Jeg kjøper fra Askeladden, de sitter godt. Anonymous poster hash: 12248...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå