Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Barnet ditt på 9-10 hadde slått seg, og noen gutter på kanskje 12 står to meter unna og ler av ham. Hadde dere sagt noe til de? Anonymous poster hash: 6cf8b...fb4
Jordbærblomst Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Uavhengig av alder, så har jeg en tendens til å si hva jeg mener hvis noen ler av at andre slår seg. Uansett om det er barn eller voksne!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Uavhengig av alder, så har jeg en tendens til å si hva jeg mener hvis noen ler av at andre slår seg. Uansett om det er barn eller voksne! Skulle ønske jeg var som deg,.. Ble skikkelig forbanna, men sa ingenting, og nå angrer jeg som bare det! Anonymous poster hash: 6cf8b...fb4
Elsker livet Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Uff, jeg hadde nok glefset og ikke håndtert det som jeg burde. Men de får gangene jeg har sett at noen er stygge med en av barna mine går jeg over på autopilot.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Signerer elsker livet, sånn er jeg også. Og jeg som er superpyse til å si ifra ellers. Anonymous poster hash: b1d5d...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå