Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Syns det er så vanskelig å finne utav dette med permisjon, selvom om jeg har hatt det noen ganger før.Jeg har en 50% nattstilling, noe som utgjør 7-8 vakter i måneden.Når jeg skal ut i permisjon så ønsker jeg å arbeide litt fra ungen er 3m-4mndr, ca en vakt i uken, dette for å gjøre overgangen lettere både for meg selv, ungen og faren som skal være hjemme i permisjon.Dette blir jo 25%-stilling i såfall.Det jeg lurer på er hvordan dette blir regnet ifh permisjonspengene.Jeg har jo ikke en 100%-stilling, men kunne likeså godt fått en slik stilling å gå til når jeg skal ut i jobb, noe som er stor forskjell når det gjelder det økonomiske.Så spørsmålet er om permisjonsutbetlingen og permisjonen i det heletatt blir -25% som går ut ifra stillingsprosent. eller om det kun regnes som fire arbeidsdager av 22 dager.Vanskelig å forklare dette.Dette har jo mye og si på både økonomi og permisjonstid. Anonymous poster hash: fdb82...4de
Elsker livet Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Nå er det årevis siden jeg hadde permisjon med lønn, men blir ikke utbetalingene regnet ut i fra lønnsinnktene fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå