Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Sliter med sosial angst, og er i perioder dårligere og sliter mer med angsten enn jeg vanligvis gjør. Helgen har vært tøff. Angsten gjør at jeg får vondt i hele kroppen, og føler meg utmattet. Blir nesten på gråten av å tenke på at jeg skal på jobb i mrg, men vet ikke helt om angst er god nok grunn til å ta ut en dag med egenmelding:/ Nien fler med angst som tar ut egenmelding for å hente seg inn en dag, eller er dette totalt uakseptabelt? Anonymous poster hash: 32400...e98
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Nå er jeg dessverre arbeidsledig, men vil tro at det beste for deg er å dra på jobb imorgen uansett. Du får heller reise hjem om det skulle bli for ille, men prøv!! :-) sliter med dette selv, men "alle" sier at det beste er å gjøre ting du får angst av. Anonymous poster hash: a0ce2...14b
smurfis Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Sliter med sosial angst, og er i perioder dårligere og sliter mer med angsten enn jeg vanligvis gjør. Helgen har vært tøff. Angsten gjør at jeg får vondt i hele kroppen, og føler meg utmattet. Blir nesten på gråten av å tenke på at jeg skal på jobb i mrg, men vet ikke helt om angst er god nok grunn til å ta ut en dag med egenmelding:/ Nien fler med angst som tar ut egenmelding for å hente seg inn en dag, eller er dette totalt uakseptabelt? Anonymous poster hash: 32400...e98 Jeg tenker motsatt av personen over, jeg tror at noen ganger er det godt å hente seg inn. Bare du ikke sitter under ett teppe og rugger. Gå en tur i skogen, eller på fjellet eller et annet sted hvor sjelen får hentet seg inn. Så ringer du legen din og sier at du trenger hjelp. Jeg kan anbefale deg Andrew Johnson sine apper med meditasjon. Stemmen hans er nydelg å høre på og man blir rolig hele kroppen...eller jeg gjør så fall det. Han har mye å velde i mellom.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Jeg er 100% ufør pga angst, så det må da absolutt være god nok grunn for en egenmeldingsdag også. Anonymous poster hash: 14c37...0c6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Sliter med sosial angst, og er i perioder dårligere og sliter mer med angsten enn jeg vanligvis gjør. Helgen har vært tøff. Angsten gjør at jeg får vondt i hele kroppen, og føler meg utmattet. Blir nesten på gråten av å tenke på at jeg skal på jobb i mrg, men vet ikke helt om angst er god nok grunn til å ta ut en dag med egenmelding:/ Nien fler med angst som tar ut egenmelding for å hente seg inn en dag, eller er dette totalt uakseptabelt? Anonymous poster hash: 32400...e98 Jeg tenker motsatt av personen over, jeg tror at noen ganger er det godt å hente seg inn. Bare du ikke sitter under ett teppe og rugger. Gå en tur i skogen, eller på fjellet eller et annet sted hvor sjelen får hentet seg inn. Så ringer du legen din og sier at du trenger hjelp. Jeg kan anbefale deg Andrew Johnson sine apper med meditasjon. Stemmen hans er nydelg å høre på og man blir rolig hele kroppen...eller jeg gjør så fall det. Han har mye å velde i mellom. Signerer denne. Bli hjemme for å hente deg inn og roe ned kaoset i kroppen, men gjør noe som er bra for deg. Gå tur, hvil ut (men ikke vær passiv hele dagen, det gjør gjerne vondt verre), mediter, ta et bad, hva som helst som gir deg ro og velvære. Konsentrer deg om positive tanker. Når uroen raser i kroppen er det lett å trykke seg selv ned m dårlige tanker om å ikke mestre og ha mindre verdi. Ikke lytt til de stemmene. Ønsker deg det beste, jeg vet hvordan det er. Anonymous poster hash: e5b4c...00b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Jeg er litt glad for at jeg fant denne nå. Her er det depresjon jeg har slitt med den siste tiden. Men nå er det så ille at jeg skal ringe fastlegen imorgen tidlig. Og jeg har vært litt "skal-skal ikke" gå på jobb imorgen. Jeg tror kanskje jeg ringer eg syk altså. Jeg bare gråter og gråter akkurat nå. Tårene presser på når og hvor som helst, men rundt andre klarer jeg å holde dem igjen. Anonymous poster hash: 46895...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå