Gå til innhold

Baby på Preikestolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kommer vel til å få identifisert foreldrene....

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/ryfylke/Her-kravler-ungen-pa-kanten-ved-Preikestolen-3508415.html

Jeg ble jo også sjokkert over dette. Etter hvert ser jeg likevel at babyen ikke er heeelt ute ved kanten, for bildet er tatt på ganske lang avstand som gjør at det ser ut til at babyen er helt ute ved kanten.

Men farlig er det jo uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene må være komplett idioter.

Anonymous poster hash: 56a04...aa5

Skrevet

Ja helt utrolig hvor lite smarte enkelte er.

Anonymous poster hash: 92dce...ac5

Skrevet

Om den ikke er helt utpå kanten, er det sannelig ikke langt i fra. Idioti på et nytt nivå!

Skrevet

Det er jo ikke snakk om at babyen tok skade av det. Jeg synes det ser ut som foreldrene har rimelig god kontroll på situasjonen. Hvis ikke er jeg sikker på noen ville ha sagt i fra. Det gjorde ingen jo, så da...

Anonymous poster hash: 42088...410
Skrevet

Det er jo ikke snakk om at babyen tok skade av det. Jeg synes det ser ut som foreldrene har rimelig god kontroll på situasjonen. Hvis ikke er jeg sikker på noen ville ha sagt i fra. Det gjorde ingen jo, så da... Anonymous poster hash: 42088...410

Det var ingen som sa ifra når Kristoffer levde i et rent helvete heller.. Litt av en innstilling det der..

Anonymous poster hash: 78c9b...c80

Skrevet

Kvalmende, tenk hvis babyen datt utenfor, da burde foreldrene blitt tvangssterilisterte.

Anonymous poster hash: cac4f...25a

Skrevet

Fotografen satt sjokkert og provosert og BIVÅNET seansen. For så å tipse avisen. Men å si ifra til paret det gjaldt - det klarte han altså ikke!!

Anonymous poster hash: 80757...c4b

Skrevet

Fotografen satt sjokkert og provosert og BIVÅNET seansen. For så å tipse avisen. Men å si ifra til paret det gjaldt - det klarte han altså ikke!!

Hvis du ser på bildene i flere aviser, ser du at han trolig var en god del meter unna. Han kunne muligens ropt, men det kunne også skapt kaos på en negativ måte.

Skrevet

Fotografen satt sjokkert og provosert og BIVÅNET seansen. For så å tipse avisen. Men å si ifra til paret det gjaldt - det klarte han altså ikke!!Anonymous poster hash: 80757...c4b

Hvis du ser på bildene i flere aviser, ser du at han trolig var en god del meter unna. Han kunne muligens ropt, men det kunne også skapt kaos på en negativ måte.

Det er jeg fullt klar over.

Jeg er likevel overrasket over at noen har så stort behov for å henge ut andre mennesker i avisen framfor å faktisk gå å snakke med de det gjelder. For hva var egentlig motivet til fortografen for å tipse avisen??

Han kunne da beveget seg rolig lot dem og sagt hva han mente selv etter at de selv hadde plukket opp babyen framfor å varsel nasjonalt media! Men da ville han selvfølgelig ikke tjent like mye penger på "blinkskuddet"

Skrevet

Han oppfattet det vel egentlig ikke som farlig da. Men når han kom hjem og så på bildene etterpå så så det ut som om det var farligere enn det var. Så da så han en mulighet til å tjene litt penger? Kanskje?

Skrevet

Det er jo ikke snakk om at babyen tok skade av det. Jeg synes det ser ut som foreldrene har rimelig god kontroll på situasjonen. Hvis ikke er jeg sikker på noen ville ha sagt i fra. Det gjorde ingen jo, så da... Anonymous poster hash: 42088...410

Det var ingen som sa ifra når Kristoffer levde i et rent helvete heller.. Litt av en innstilling det der..

Anonymous poster hash: 78c9b...c80

Det var da voldsomt. I det tilfelle var det en gutt som faktisk tok skade. I dette tilfelle er det en baby som slettes ikke kom til skade.

Skrevet

Hvis det virket så ille som fotografen beskriver burde han konsentrert seg om å gripe inn i situasjonen fremfor å ta bilde.

Anonymous poster hash: 3472c...81d
Skrevet

Fotografen satt sjokkert og provosert og BIVÅNET seansen. For så å tipse avisen. Men å si ifra til paret det gjaldt - det klarte han altså ikke!!Anonymous poster hash: 80757...c4b

Han oppfattet det vel egentlig ikke som farlig da. Men når han kom hjem og så på bildene etterpå så så det ut som om det var farligere enn det var. Så da så han en mulighet til å tjene litt penger? Kanskje? Anonymous poster hash: 42088...410

Det er selvfølgelig mulig. Men det er altså ikke det han uttaler til avisene:

"Dette gjorde så sterkt inntrykk på Fred Sirevåg da han var på Preikestolen sammen med datteren på lørdag, at han måtte ta fram sitt eget fotografiapparat. Det var vanskelig å tro det han faktisk så."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...