Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Har en 7 åring som er supersosial, og som sjeldent er hjemme lenger. Er han hjemme/ inne så er her som regel også andre barn. Han er enebarn, og det er kun oss to så kan hende jeg merker det ekstra av den grunn. I helgene prøver vi finne på ting men ellers er det altså full rulle. Idag har 7 stk fra klassen kommet på døra og vi har hatt middagsgjester atter en dag. Vil bare påpeke at dette ikke er klaging men at jeg bare er intr i hvordan har det?;-) veldig glad gutten har mange gode venner men jeg skjønner jo at dette jaget ikke vil avta med alderen;-)) Noen tanker? Noen som har grenser på hvor ofte besøk? Er det greit legge planer å gi beskjed om at nå skal vi finne på noe bare oss to noen timer? Anonymous poster hash: 3eae6...6a1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Ble feil i første avsnitt. Han er som regel hjemme da det er her de møtes. Har bestandig praktisert åpent hus, noe jeg syns er greit siden jeg faktisk kjenner alle av både klassekamerater og foreldre godt. Anonymous poster hash: 3eae6...6a1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg har også en supersosial 7-åring som er veldig populær og har flust i venner. Han er med noen hjem minst en dag i uken og har besøk minst en dag + at han går på trening to dager i uken (med klassevenner). I perioder er det ikke noen dager der han ikke er med venner, men jeg forsøker å begrense det bitte litt siden vi foreldre også gjerne vil se ham litt Vår gutt er for så vidt alltid med andre barn omtrent siden han er nummer tre i en søskenflokk på fire. Av barna våre har vi to til som er veldig sosiale, og en som mer må "tvinges" litt ut. Anonymous poster hash: fccf8...ce5
Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Kommer ann på dagen, enkelte dager ser vi henne ikke, og andre dager vill hun helst sitte og tegne ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå