Gå til innhold

Får fireåringen deres sove om han sovner på sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka halv fem sovnet han. Han var så trøtt og sliten! Har bare ikke hjerte til å holde ham våken! Blir nok senere i seng i kveld. Hva med dere?:)

Anonymous poster hash: fc37c...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da legges han i senga, og så får han sove. Om han våkner på kvelden, får han være oppe litt før han legger seg igjen. Hvis ikke, sover han stort sett rundt. Han har alltid hatt godt sovehjerte da, så det pleier aldri være noe problem. :)

Skrevet

Ja, da legges han i senga, og så får han sove. Om han våkner på kvelden, får han være oppe litt før han legger seg igjen. Hvis ikke, sover han stort sett rundt. Han har alltid hatt godt sovehjerte da, så det pleier aldri være noe problem. :)

Min vil ligge i sofaen. Blir skikkelig gretten om noen prøver å flytte på ham! ;)

Skrevet

Hvis min sovner før leggetid, så kan jeg glemme å få ham til sengs senere

Anonymous poster hash: 9cee6...d55

Skrevet

Min gutt på fem har ikke sovnet i sofaen siden han var rundt året..

Anonymous poster hash: b4567...95a

Skrevet

Jeg hadde antakelig vekket barnet og heller lagt det litt tidligere enn vanlig på kvelden. 

Skrevet

Ja, men prøver å vekke ofte så det ikke blir kvalitetssøvn.

Skrevet

Jeg hadde antakelig vekket barnet og heller lagt det litt tidligere enn vanlig på kvelden.

Har prøvd det en del ganger. Prøvd å legge han tidligere hver kveld, men da står han så tidlig opp om morgen at han er like trøtt spesielt etter bhg!

Han blir hysterisk hvis noen prøver å holde ham våken! Har prøvd det meste av aktiviteter her, lese bok, ut å leke, spille osv. Enten sovner han uansett hvor han er, ellers hyler han..

Han legger seg halv8 og våkner ca 7. Da holder han seg som oftest våken. Legges han før, våkner han i halv 6 tida, og da sovner han hver ettermiddag. Men da sovner han jo ikke til kl 7 igjen da.. Uff, skal ikke være lett...

Skrevet

Kommer ann på hvilken dag det er og om vi har styrt masse men sovner de på sofaen så får de sove ca 30min, de er 2 og 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...