Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Unormalt trøtte, kvalm, stor matlyst, pupper og spesielt brystvorter er utrolig ømme, "øm" livmor som hele tiden "kjennes", vond korsrygg m.m. Har brukt pillen siden mai og har hatt blødninger hver mnd i normal tid, bortsett fra denne mnd. Er det pillen som tuller her? Har ikke hatt det slik tidligere. Anonymous poster hash: 97251...4d4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Blitt gravid tre ganger med tre forskjellige p pille merker. Kjøp en test imorgen Anonymous poster hash: 57095...8ce
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Blitt gravid endel på piller jeg og... ta en test!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Høres det ut som jeg er gravid altså?! Skal teste meg, for nå er jeg virkelig bekymret. Anonymous poster hash: 97251...4d4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Dytt Anonymous poster hash: 97251...4d4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Med helt korrekt bruk, altså tatt alle pillene til rett tid, ikke glemt noen, ingen omgangsyke, diare eller oppkast, ingen medisiner som setter ned virkningen av pillene o.l. så blir 1 av 100 gravide i året. Det er veldig få, men du kan selvfølgelig være en av dem. Med ukorrekt bruk, og det gjelder vel egentlig de fleste innimellom, altså at man tar en pille for sent, har litt løs mage e.l. er det enda flere som blir gravid. P-piller er vel det sikreste prevensjonsmidlet vi har etter hormonspiral, men det gjelder bare ved helt korrekt bruk og der sviker de fleste innimellom. Anonymous poster hash: 74d74...7c6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Med helt korrekt bruk, altså tatt alle pillene til rett tid, ikke glemt noen, ingen omgangsyke, diare eller oppkast, ingen medisiner som setter ned virkningen av pillene o.l. så blir 1 av 100 gravide i året. Det er veldig få, men du kan selvfølgelig være en av dem. Med ukorrekt bruk, og det gjelder vel egentlig de fleste innimellom, altså at man tar en pille for sent, har litt løs mage e.l. er det enda flere som blir gravid. P-piller er vel det sikreste prevensjonsmidlet vi har etter hormonspiral, men det gjelder bare ved helt korrekt bruk og der sviker de fleste innimellom. Anonymous poster hash: 74d74...7c6 Selv korrekt bruk så blir folk gravide på p piller. Jeg er blitt gravid på tre typer p piller, p stav, spiral og p sprøyte. Kommer helt annpå hormoner og kroppen. Dette opplever mange Anonymous poster hash: 57095...8ce
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Med helt korrekt bruk, altså tatt alle pillene til rett tid, ikke glemt noen, ingen omgangsyke, diare eller oppkast, ingen medisiner som setter ned virkningen av pillene o.l. så blir 1 av 100 gravide i året. Det er veldig få, men du kan selvfølgelig være en av dem. Med ukorrekt bruk, og det gjelder vel egentlig de fleste innimellom, altså at man tar en pille for sent, har litt løs mage e.l. er det enda flere som blir gravid. P-piller er vel det sikreste prevensjonsmidlet vi har etter hormonspiral, men det gjelder bare ved helt korrekt bruk og der sviker de fleste innimellom. Anonymous poster hash: 74d74...7c6 Selv korrekt bruk så blir folk gravide på p piller. Jeg er blitt gravid på tre typer p piller, p stav, spiral og p sprøyte. Kommer helt annpå hormoner og kroppen. Dette opplever mange Anonymous poster hash: 57095...8ce Ja, det var jo det jeg skrev Statistikken er klar, 1 av 100 blir gravide på 1 år, selv med korrekt bruk. Det er ganske mange hundre kvinner som går på pillen i dette landet, så noen blir jo gravide... Men mange blir også gravide pga "menneskelig feil", altså feilbruk av pillen. Til sammen blir jo dette et betydelig antall gravide, på pillen... Anonymous poster hash: 74d74...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå