Gå til innhold

Ta opp andre saker på svangerskapskontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på svangerskapskontroll. Men så har det seg slik at jeg har en føflekk som plutselig har endret fasong. Er det litt frekt å ta opp dette på kontrollen? Ville dere bestilt en ny time for dette?

Anonymous poster hash: 4631d...d45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å si ifra på forhånd. Skrive henv. til hudlege kan ta tid...

Anonymous poster hash: 1ec56...db0

Skrevet

En legetime er en legetime. Er du bekymret tar du dette opp med legen mens du er der.

Anonymous poster hash: 98bad...18e

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Det er egentlig ikke avsatt tid til andre ting på en scangerskapskontroll. I det minste må du opplyse om at du trenger dobbeltime når du bestiller. Men legen har uansett ikke noe valg når du kommer med en slik problemstilling, det er bare veldig dumt fordi han/hun da kommer langt etter skjema om pasientene til stadighet skal ta opp mange forskjellige ting. Du må iallefall være innstilt på at legen ikke har tid til å fjerne føflekken på denne kontrollen.

Skrevet

Takk for svar. Jeg er enig i det du sier, Mamma til kidsa, at det er dumt om det går utover andre pasienters tid. Jeg tenker jeg viser føflekken, hører hva han syns, og bestiller egen time for fjerning.

Anonymous poster hash: 4631d...d45
Skrevet

Er da bare å si du har en føflekk du er bekymret for. Har han tid ser han sikkert raskt på den og trenger han ekstra tid ber han deg vel å bestille egen time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...