Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Her krabber babyen på kanten av stupetMens de voksne fotograferer.- Begynte å krabbeSirevåg forteller at han tror mange fikk med seg opptrinnet, men at ingen gikk bort og snakket med foreldrene.- Jeg glemte alt annet som skjedde rundt meg, jeg syntes det så så skummelt ut. Jeg kunne ikke se at det var noen som forsøkte å stoppe det, sier han.- Det varte ikke så lenge, kanskje et par minutter. Først lå babyen stille, så begynte den å krabbe sakte mot foreldrene. Da gikk en kvinne bort og løftet den opp, sier han.600 meter nedFotografen forteller at stupet er like høyt som selve Preikestolen, som ligger 600 meter over havet.- Det er bokstavelig talt på kanten. Jeg ville aldri ha funnet på noe sånt. Foreldrene sto så langt unna at de ikke hadde hatt sjans til å fange den, sier han.http://www.dagbladet.no/2014/09/14/nyheter/turisme/preikestolen/35271463/Overdriver media i denne saken eller er det ille når noen lar et lite barn krype så nær døden og så langt fra at man ikke kan forhindre det hvis barnet krabber i feil retning? Anonymous poster hash: b0c5c...f28
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde nok ikke turt det. Og fått hjertet i halsen. MEN, det sies at babyer,smårollinger og barn, som får lov til å utforske verden vet hva som er farlig eller ikke. Det vil si at de går aldri på dypt vann, de holder en trygg nok avstand fra stup osv.. Det eneste barn ikke vet er farlig er biler, våpen osv. For vi har ikke vært rundt de i lang nok tid til at vi vet at de er farlige. Anonymous poster hash: 7a17b...b8f
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg mista følelsen i beina av det bildet. Owæ. Vil tro jeg godt kunne filleristet de foreldrene der.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Ut fra bildet så virker det overdrevet. Ungen er flere meter fra stupet og de voksne stod nå like i nærheten. Anonymous poster hash: 1f517...ca9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Synes det der var uansvarlig Anonymous poster hash: fa86d...d29
Bustetroll Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Hadde jeg vært der hadde jeg løpt å tatt opp babyen. Etterpå hadde jeg klappa til både mor og far
Fertila Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde glatt plukket opp babyen om jeg hadde vært tilstede. Hadde aldri i livet hatt nerver til noe slikt. Unger er raske, plutselig kan dette gå veldig, veldig galt. Ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Kan umulig være særlig oppegående de foreldrene der. Langt over grensen for uansvarlighet. Kjenner jeg blir sint og vettskremt av å tenke på at noen barn settes i fare av sine egne foreldre :-(( Anonymous poster hash: 74ade...d55
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Veldig uansvarlig!!!!! Ble kjempesint da jeg så det bildet. Man skulle nesten tro foreldrene ga seg katta i ungen:( Anonymous poster hash: 03f5d...b58
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Sjokkerende og grusomt, jeg ble uvel av å lese det! Anonymous poster hash: 2693e...b02
I scream for icecream! Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Men hvorfor sa ikke mannen som tok bildet noe? Han synes det var ille nok til å gå til avisene, og sier han synes det var veldig uansvarlig, men å si noe gjorde han ikke? Merkelig, synes jeg. Forøvrig synes jeg foreldrene er riv ruskende gale.
Englenemine Skrevet 14. september 2014 #13 Skrevet 14. september 2014 Uansvarlig. Idioti og veldig risky
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde nok ikke turt det. Og fått hjertet i halsen. MEN, det sies at babyer,smårollinger og barn, som får lov til å utforske verden vet hva som er farlig eller ikke. Det vil si at de går aldri på dypt vann, de holder en trygg nok avstand fra stup osv.. Det eneste barn ikke vet er farlig er biler, våpen osv. For vi har ikke vært rundt de i lang nok tid til at vi vet at de er farlige. Anonymous poster hash: 7a17b...b8f Haha- dummeste jeg har hørt. Ikke det at barn bør få utforske, men å sette det i sammenheng med dette stuntet er helt bak mål😂 Anonymous poster hash: b11bf...7dc
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Noen eier bare ikke begrep om risiko. Så en dame som sto og holdt babyen sin over rekkverket på danskebåten en gang. Fikk helt sjokk. Anonymous poster hash: c92d7...6f2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde nok ikke turt det. Og fått hjertet i halsen. MEN, det sies at babyer,smårollinger og barn, som får lov til å utforske verden vet hva som er farlig eller ikke. Det vil si at de går aldri på dypt vann, de holder en trygg nok avstand fra stup osv.. Det eneste barn ikke vet er farlig er biler, våpen osv. For vi har ikke vært rundt de i lang nok tid til at vi vet at de er farlige. Anonymous poster hash: 7a17b...b8f Det der er bullshit fra ende til annen. Små barn har ikke erfaringer, evner, ferdigheter eller muligheter til å vurdere fare. Enten det dreier seg om stup eller biler. Man er født med noen naturlige reflekser, som å slå ut med armene når man faller ol, men derfra til å tenke at småunger kan vurdere hva som er farlig og ikke er jo helt vanvittig å tro. Og, bare for å understreke: En del barn som får lov til å undersøke verden, og som ikke har vettuge voksne rundt seg, skader seg eller dør. Anonymous poster hash: c111a...313
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde nok ikke turt det. Og fått hjertet i halsen. MEN, det sies at babyer,smårollinger og barn, som får lov til å utforske verden vet hva som er farlig eller ikke. Det vil si at de går aldri på dypt vann, de holder en trygg nok avstand fra stup osv.. Det eneste barn ikke vet er farlig er biler, våpen osv. For vi har ikke vært rundt de i lang nok tid til at vi vet at de er farlige. Anonymous poster hash: 7a17b...b8f En ting er å klatre i trær og balansere på gjerder. En annen ting er å la en baby krabbe ved et 600m høyt stup. Da får du ikke bare et blåmerke hvis du skulle være uheldig å falle ned Anonymous poster hash: 0aeb6...48b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #18 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde nok ikke turt det. Og fått hjertet i halsen. MEN, det sies at babyer,smårollinger og barn, som får lov til å utforske verden vet hva som er farlig eller ikke. Det vil si at de går aldri på dypt vann, de holder en trygg nok avstand fra stup osv.. Det eneste barn ikke vet er farlig er biler, våpen osv. For vi har ikke vært rundt de i lang nok tid til at vi vet at de er farlige. Anonymous poster hash: 7a17b...b8f Teorien din er noe merkelig. Min datter krabbet ut i vannet mens bølgene slo over henne og brød seg på ingen måte om at hun ble våt og kom under vann. Igjen og igjen.... Vi gikk vedsidenav henne, hun var aldri i fare, MEN det gikk ikke ha henne på stranda uansett hvor mye vi forsøkte å lære henne å stoppe før hun gikk under. Hun var da ca 7 mnd... Anonymous poster hash: be2f9...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå