Gå til innhold

Maibaby?


JuliNovember

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med mai-magene?

Jeg er 7+0 i dag (tror jeg da hvis jeg regner fra unnfangelse), og begynner for alvor å bli kvalm. Ikke sånn spykvalm, men bare generelt uggen og slapp. I tillegg er jeg trøtt som en dupp. Gikk en tur med bikkja i stad, og allerede begynner formen å bli dårlig. Dvs, jeg føler at jeg ikke får nok oksygen, og hiver etter pusten for å kompensere. Slitsomt. Dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Hvordan går det med mai-magene?

Jeg er 7+0 i dag (tror jeg da hvis jeg regner fra unnfangelse), og begynner for alvor å bli kvalm. Ikke sånn spykvalm, men bare generelt uggen og slapp. I tillegg er jeg trøtt som en dupp. Gikk en tur med bikkja i stad, og allerede begynner formen å bli dårlig. Dvs, jeg føler at jeg ikke får nok oksygen, og hiver etter pusten for å kompensere. Slitsomt. Dere da? :)

Det går heldigvis over etter uke tolv, det synes jeg er trøsten hehe ;) Her er jeg 6+1 i dag, synes det går veldig tregt, men der kan jeg takke meg selv som testet så tidlig som 3+3 ;) Har ca samme som deg, uggenkvalm ganske ofte, kommet til det punktet der jeg lett gulper. Trøtt hele tiden og veldig lett andpusten. Også murringene da, de er ganske konstante :)  Går egentlig bare å venter på at det blir tid for å kunne dele det med alle og venter på at magen skal vises skikkelig, det er liksom da det føles veldig virkelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg tror jeg har termin 26 mai :gravid: Er det noen som vet om en terminkalkulator hvor man kan skrive inn når man satte inn egg ved ivf?

Hmmm, ingen ekspert her altså, men blir ikke det det samme som samleie ved eggløsning? I så fall kan du bruke denne

http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

Takk for svar! :) Jeg glemte å si at det var fryseforsøk og da var jo eggene allerede befruktet. Jeg fant en kalkulator hvor man kunne skrive inn dato for innsett av egg, men finner den ikke igjen noen sted. Får vel google litt mer ;)
Insett i naturlig syklus?? Da regner du fra siste mens. Ellers er man jo 4 uker ved test dato frem til ul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

 

 

 

Jeg tror jeg har termin 26 mai :gravid: Er det noen som vet om en terminkalkulator hvor man kan skrive inn når man satte inn egg ved ivf?

Hmmm, ingen ekspert her altså, men blir ikke det det samme som samleie ved eggløsning? I så fall kan du bruke denne

http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

Takk for svar! :) Jeg glemte å si at det var fryseforsøk og da var jo eggene allerede befruktet. Jeg fant en kalkulator hvor man kunne skrive inn dato for innsett av egg, men finner den ikke igjen noen sted. Får vel google litt mer ;)
Insett i naturlig syklus?? Da regner du fra siste mens. Ellers er man jo 4 uker ved test dato frem til ul

 

Nei, jeg hadde styrt syklus. Jeg gikk på progynova. Jeg er 5+5 i dag ut i fra det du sier mht at man er 4 uker på vei ved testdato. Men finner ikke helt riktig termin enda. Tror det er rundt 26 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...