Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 I år tar jeg studier i tillegg til jobb. Mannen nektet lenge å innse at han trengte hjelp, ingen inntekt i nesten ett år fra han side, så økonomien ble kjørt i grøfta. Ingen inkasso, men mye kreditt. Jeg hadde rett på ett siste år med støtte så jeg hev meg på et nettbasert årsstudium. Jeg synes det er tungt med full jobb, 4 unger og fullt studie, men samtidig er det en lettelse å se kredittkortene krympe så fort. Jeg vet dette er penger som også skal betales tilbake, men det blir billigere enn kredittlån. Jeg er tidvis så overarbeidet at jeg har lyst til å gråte. Jeg prioriterer barna, så nettene blir brukt til studier. Men dette er bare for en kort periode og det rydder opp i så uendelig mye. Bare 9 mndr helvete igjen... 😣😊 Anonymous poster hash: 2e7f9...747
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Noen andre som har prøvd dette kjøret før? Hvordan klarte dere studiene? Anonymous poster hash: 2e7f9...747
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Hi Anonymous poster hash: 2e7f9...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå