Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 og er alene med 2 barn. Mannen er på reisejobb. Hvordan skal jeg få ungene klare til skolen og barnehagen I morgen.. Ingen familie å spørre heller da de har egene jobber noen som har tips til hvordan bli kvitt dette raskt? Har tatt 1 ibux og paracet så jeg håper at dette kan lindre litt.. Har ikke turt å sette meg ned, er rett for å ikke komme opp igjen. å gå er et helvete. Anonymous poster hash: c6baf...b73
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Er heldigvis forbigående Ha litt god tid i morgen tidlig og ta det rolig, så blir nok barna klar til skole og barnehage. Alt går for noen dager (det pleier jo ikke vare så lenge) selv om det selvsagt er vondt. Been there, done that. Lykke til Anonymous poster hash: f3d45...f84
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Ring kiropraktor med det samme de åpner i morgen så kommer du trolig inn i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 55f28...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå