Gå til innhold

Teen mom 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Jace ikke blir reddet bort fra den gale familien? Er jo mormoren hans som tar seg av han men hun er jo minst like sprø og ustabil som datteren din Jenelle. Stakkars Jace har vært vitne til så mye galskap :(

Anonymous poster hash: 02775...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare når Jenelle er i nærheten de er gærne, syns egentlig bestemora har greid det bra jeg. Nå er det vel ikke lenge før han bor hos mora fast, har jo skjerpa se veldig.

Anonymous poster hash: ed0cf...52f

Skrevet

Er enig med deg. Barbara gjør nok så godt hun kan, men jeg tror gutten er skada for livet og han ender nok opp i den evige negative sirkelen mor og mormor har startet.. :-(

Skrevet

Er enig med deg. Barbara gjør nok så godt hun kan, men jeg tror gutten er skada for livet og han ender nok opp i den evige negative sirkelen mor og mormor har startet.. :-(

Enig
Skrevet

Oh yes.. :-/

Anonymous poster hash: ed0cf...52f

Skrevet

Jeg synes faktisk at Barbara sin oppførsel er kritikverdig. De fleste store kranglene er det faktisk Barbara som starter. Hun begynner jo alltid å hakje og slenge dritt helt ut av det blå, og det språkbruket hun har er virkelig ikke egnet for barneører. Jeg forstår hennes frustrasjon over datterens oppførsel, men jeg forstår ikke hennes måte å takle det på. Vil hun snakke fornuft til datteren får hun gjøre det når Jace ikke er tilstede. Tenk så mye stygge ord han har hørt bestemoren si om mammaen hans. Banner hele tiden og roper dophue og hurpe og det som er, og så blir de sjokkerte når Jace begynner å banne??

Anonymous poster hash: 02775...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...