Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Jeg har en venninne som er gravid, og greit man blir hormonell osv. men hun har blitt forferdelig krass og ufin! Jeg spurte første gangen hvordan hun følte seg, om alt var bra? Da fikk jeg et krast svar tilbake, som om det var feil å interessere seg for graviditeten og barnet i magen. Det hun ikke vet er at jeg prøver selv og av ren nysgjerrighet gjerne snakker om babyer hele tida, og der bydde muligheten seg for meg selvfølgelig! Er det normalt å bli krass, ufin og lite hyggelig når man er gravid? Jeg fikk litt sjokk, men neste gang skal jeg si i fra! Anonymous poster hash: bb9b0...ce7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Noen gravide ER troll Men jeg må innrømme at jeg selv er lei spørsmål som, hvordan går det, får du sove om natta og er du sykemeldt. ALLE spør jo om det samme. Jeg synes det er mye mer gøy når vi snakker om Skal vi danse eller andre ting som ikke dreier seg om meg. Jeg er selvfølgelig aldri krass og sur da. Men forstår ikke hvorfor alle skal si det samme til gravide hver gang de ser oss. Anonymous poster hash: a4567...85d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Kanskje hun er bekymret? Stressa? Hvor langt på vel er hun? Hva svarte hun? Anonymous poster hash: 980b9...c70
Hjertefru Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Har jeg også opplevd. Selv er jeg helt motsatt når jeg er gravid, er en mye roligere og bedre versjon av meg selv da. Hormonene slår ut forskjellig fra kvinne til kvinne.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde bare tatt avstand til henne. Jeg gidder ikke venninner som glefser til meg, gravide eller ei. Anonymous poster hash: e73b0...e9b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Hormoner eller livssituasjon kan være forklaring på mye dårlig oppførsel, men er ingen unnskyldning! Anonymous poster hash: 75400...56a
Modesty Blaise. Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jeg var ikke krass, men jeg var drittlei spørsmål rundt graviditet og magen min når jeg gikk gravid. Alt annet var egentlig artigere å snakke om. Nå vet jeg ikke hva du konkret spurte om, men så fort man har en kul på magen er det tydeligvis greit å bryte alle intimsoner... Og for den saks skyld, akkurat det blir ikke noe bedre den første tiden ungen har kommet ut
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Jeg har ei i slekta som blir til skikkelig drittkjerring når hun er gravid, slenger uprovosert dritt, overser folk, kjefter og smeller. Jeg har nå kuttet henne ut til det minimale - jeg godtar ikke "hormoner" som unnskyldning for drittsekkoppførsel (hun sier selvfølgelig ikke unnskyld etterpå). Dessverre. Anonymous poster hash: 9c942...cec
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Svarer høflig at alt er bra Og hopper over på noe annet om de ikke lurer på noe mer... Hadde en venninne sagt det til meg tror jeg jaggu hadde eksplodert :/ Anonymous poster hash: cea42...79a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Jeg har en venninne som er gravid, og greit man blir hormonell osv. men hun har blitt forferdelig krass og ufin! Jeg spurte første gangen hvordan hun følte seg, om alt var bra? Da fikk jeg et krast svar tilbake, som om det var feil å interessere seg for graviditeten og barnet i magen. Det hun ikke vet er at jeg prøver selv og av ren nysgjerrighet gjerne snakker om babyer hele tida, og der bydde muligheten seg for meg selvfølgelig! Er det normalt å bli krass, ufin og lite hyggelig når man er gravid? Jeg fikk litt sjokk, men neste gang skal jeg si i fra! Anonymous poster hash: bb9b0...ce7 Da jeg var gravid fikk nysgjerrige venninner seg til å spørre om alt mulig rart. Ofte spørsmål jeg følte var veldig personlige og det var veldig ubehagelig. Så jeg også var nok ganske krass mot noen. Med enkelte har man jo en naturlig samtale om baby og fødsel og praten går av seg selv, men jeg likte ikke at folk spurte og grov i privatlivet mitt. Jeg vet jo ikke om det var tilfellet her, men du krysset kanskje en grense uten å skjønne det selv? Anonymous poster hash: 5ed22...f9c
Hjertefru Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 (endret) Svarer høflig at alt er bra Og hopper over på noe annet om de ikke lurer på noe mer... Hadde en venninne sagt det til meg tror jeg jaggu hadde eksplodert :/ Anonymous poster hash: cea42...79a mulig jeg misforsto deg, men hadde du eksplodert om en venninne spurte deg om hvordan du følte deg og om du hadde det bra? Skjønte ikke den.... Endret 14. september 2014 av Hjertefru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå