Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Hei! Jeg har funnet ut at jeg er gravid..jeg har lærertiden min til oktober 2015 så rekker ikke bli ferdig med fagprøven til da. Noen dom har erfaring med å være gravid som lærlig? Hvordan er det med permisjon og lønn osv? Tusen takk for svar på forhånd! Hilsen jente på 20 Anonymous poster hash: c023c...13b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Du får permisjonspenger av lærlinglønnen på lik linje med de som jobber. Så du burde jobbe så lenge du klarer for å få den høyeste satsen av lærlinglønnen før du går ut i perm. Du kan også ha rett på penger fra Lånekassen når du er i permisjon. Men det forutsetter at du har støtte før du går ut i perm og etterpå. Anonymous poster hash: e8c05...aae
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg ble gravid når jeg var lærling. Jeg fikk læretiden forskjøvet og fortsatte der jeg sluttet når permisjonen var slutt. Anonymous poster hash: 16c4b...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå