Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Villa Vakkert? Anonymous poster hash: 8516d...502
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Ingen ? Anonymous poster hash: 8516d...502
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Siden det er navnet på noe annet, altså noe jeg vil kalle en flott eiendom, så ville jeg ikke valgt det til menneskenavn. Tenker også på bloggerne Villa Perlesukker når jeg hører navnet. Anonymous poster hash: 35f14...ce5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Nei Anonymous poster hash: 22ef3...f39
Kyllingbein Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jeg synes også det var ganske fint faktisk 😉 og jeg er nå vanligvis mest fan av de tradisjonelle navnene.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Villa Farris. Er det egentlig et jentenavn? Anonymous poster hash: a8afa...61b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Tenker på brusen med ein gang. Anonymous poster hash: 2bf97...fac
Bustetroll Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Det het oldemoren min! Syns det er fint jeg, med et passende mellomnavn
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Tenker at jeg bor i en villa... Men navnet er egenlig ganske fint. Liker også Vilja Anonymous poster hash: d594a...3d3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Villa villekulla? Anonymous poster hash: 4dacb...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå