Gå til innhold

Hva med dette jentenavnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Villa

 

Vakkert?

 

Anonymous poster hash: 8516d...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen :( ?

 

Anonymous poster hash: 8516d...502

Skrevet

Siden det er navnet på noe annet, altså noe jeg vil kalle en flott eiendom, så ville jeg ikke valgt det til menneskenavn. Tenker også på bloggerne Villa Perlesukker når jeg hører navnet.

 

Anonymous poster hash: 35f14...ce5

Skrevet

Nei



Anonymous poster hash: 22ef3...f39
Skrevet

Jeg synes også det var ganske fint faktisk 😉 og jeg er nå vanligvis mest fan av de tradisjonelle navnene.

Skrevet

Villa Farris.

 

Er det egentlig et jentenavn?



Anonymous poster hash: a8afa...61b
Skrevet

Tenker på brusen med ein gang. 



Anonymous poster hash: 2bf97...fac
Skrevet

Det het oldemoren min! Syns det er fint jeg, med et passende mellomnavn

Skrevet

Tenker at jeg bor i en villa... ;) Men navnet er egenlig ganske fint. Liker også Vilja



Anonymous poster hash: d594a...3d3
Skrevet

Villa villekulla?

 

 

 

Anonymous poster hash: 4dacb...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...