Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Mine barn og jeg har ikke vært på feie, utenom en tur på hytta, dem siste 3 årene pga økonomi og dårlig med tid. Nå har samboern foreslått å sende mine barn til pappan og dra med hans barn til hans hjemland, altså jeg, han og barna hans på ferie sammen. Koselig det, men det føles jo helt feil! hva med mine da, som ikke har vært på ferie på flere år.. Barna hans har vært på flere lange turer dem siste årene med mors familie. Selvfølgelig er det viktig at hans barn får møte den delen av familien men jeg føler det blir feil av meg å bli med. Synes dere det er fair å si at dem kan dra men jeg velger å bli hjemme å heller ta en tur med mine barn når anledningen byr seg? Å dra alle sammen er vel ikke så aktuelt tror jeg, det er i kjøredistanse å vi passer ikke alle i en bil.. Anonymous poster hash: 90c50...ee4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Først tenkte jeg at forslaget hans var litt spesielt, men så tenker jeg at det kanskje ikke er det likevel. Om dere skal til hans familie så blir det også din familie, men ikke dine barns familie. Om du skjønner? Jeg ville blitt med for å møte hans familie og se hans hjemland. Reiser ikke barna dine på ferie med deres far heller? Kanskje du og mannen din kan komme til en enighet: Om dere reiser nå med hans barn så skal dere spare når dere kommer hjem. Disse pengene skal øremerkes en tur med dine barn. Anonymous poster hash: 0546f...456
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde ikke blitt med ham på ferie med hans barn om det gikk på bekostning av mine barn.. Da fikk han heller dra med sine barn uten meg. Kunne heller tatt en tur ved en senere anledning, bare han og jeg.. Anonymous poster hash: 1174b...7e2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Synes mannen din er smålig. Jeg hadde ikke blitt med. Anonymous poster hash: 9cca5...59a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Først tenkte jeg at forslaget hans var litt spesielt, men så tenker jeg at det kanskje ikke er det likevel. Om dere skal til hans familie så blir det også din familie, men ikke dine barns familie. Om du skjønner? Jeg ville blitt med for å møte hans familie og se hans hjemland. Reiser ikke barna dine på ferie med deres far heller? Kanskje du og mannen din kan komme til en enighet: Om dere reiser nå med hans barn så skal dere spare når dere kommer hjem. Disse pengene skal øremerkes en tur med dine barn. Anonymous poster hash: 0546f...456 Altså, du mener at jeg er hans familie men ikke mine barn?? Det er isåfall ikke intensjonen med forholdet.. Barna mine har minimal kontakt med sin far og har aldri vært på ferie med han. Anonymous poster hash: 90c50...ee4
*Miss Marple* Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Jeg reiser ikke på ferie uten barna mine. Enkelt og greit svar på spørsmålet ditt.
Berta_78 Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jeg reiser ikke på ferie uten barna mine. Enkelt og greit svar på spørsmålet ditt. Signerer denne.
Klarer selv! Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Jeg reiser ikke på ferie uten barna mine. Enkelt og greit svar på spørsmålet ditt. Helt enig!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Ville ikke reist uten barna mine Anonymous poster hash: 92493...86e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Først tenkte jeg at forslaget hans var litt spesielt, men så tenker jeg at det kanskje ikke er det likevel. Om dere skal til hans familie så blir det også din familie, men ikke dine barns familie. Om du skjønner? Jeg ville blitt med for å møte hans familie og se hans hjemland. Reiser ikke barna dine på ferie med deres far heller? Kanskje du og mannen din kan komme til en enighet: Om dere reiser nå med hans barn så skal dere spare når dere kommer hjem. Disse pengene skal øremerkes en tur med dine barn. Anonymous poster hash: 0546f...456 Altså, du mener at jeg er hans familie men ikke mine barn?? Det er isåfall ikke intensjonen med forholdet.. Barna mine har minimal kontakt med sin far og har aldri vært på ferie med han. Anonymous poster hash: 90c50...ee4 Nei, altså det var ikke sånn jeg mente det. Litt vanskelig å forklare hvordan jeg tenker uten å bli misforstått. Det jeg mener er feks. at jeg, mannen og mine barn kan godt reise til mitt hjemsted og til min familie uten at hans barn er med. Mine foreldre og min familie er på en måte ikke hans barns familie. På samme måte så reiser vi til hans familie uten mine barn. Kanskje litt klønete forklart, men om du skjønner? Anonymous poster hash: 0546f...456
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Først tenkte jeg at forslaget hans var litt spesielt, men så tenker jeg at det kanskje ikke er det likevel. Om dere skal til hans familie så blir det også din familie, men ikke dine barns familie. Om du skjønner? Jeg ville blitt med for å møte hans familie og se hans hjemland. Reiser ikke barna dine på ferie med deres far heller? Kanskje du og mannen din kan komme til en enighet: Om dere reiser nå med hans barn så skal dere spare når dere kommer hjem. Disse pengene skal øremerkes en tur med dine barn. Anonymous poster hash: 0546f...456 Altså, du mener at jeg er hans familie men ikke mine barn?? Det er isåfall ikke intensjonen med forholdet.. Barna mine har minimal kontakt med sin far og har aldri vært på ferie med han. Anonymous poster hash: 90c50...ee4 Nei, altså det var ikke sånn jeg mente det. Litt vanskelig å forklare hvordan jeg tenker uten å bli misforstått. Det jeg mener er feks. at jeg, mannen og mine barn kan godt reise til mitt hjemsted og til min familie uten at hans barn er med. Mine foreldre og min familie er på en måte ikke hans barns familie. På samme måte så reiser vi til hans familie uten mine barn. Kanskje litt klønete forklart, men om du skjønner? Anonymous poster hash: 0546f...456 Ikke enig med deg Anonymous poster hash: 92493...86e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Først tenkte jeg at forslaget hans var litt spesielt, men så tenker jeg at det kanskje ikke er det likevel. Om dere skal til hans familie så blir det også din familie, men ikke dine barns familie. Om du skjønner? Jeg ville blitt med for å møte hans familie og se hans hjemland. Reiser ikke barna dine på ferie med deres far heller? Kanskje du og mannen din kan komme til en enighet: Om dere reiser nå med hans barn så skal dere spare når dere kommer hjem. Disse pengene skal øremerkes en tur med dine barn. Anonymous poster hash: 0546f...456 Altså, du mener at jeg er hans familie men ikke mine barn?? Det er isåfall ikke intensjonen med forholdet.. Barna mine har minimal kontakt med sin far og har aldri vært på ferie med han. Anonymous poster hash: 90c50...ee4 Nei, altså det var ikke sånn jeg mente det. Litt vanskelig å forklare hvordan jeg tenker uten å bli misforstått. Det jeg mener er feks. at jeg, mannen og mine barn kan godt reise til mitt hjemsted og til min familie uten at hans barn er med. Mine foreldre og min familie er på en måte ikke hans barns familie. På samme måte så reiser vi til hans familie uten mine barn. Kanskje litt klønete forklart, men om du skjønner? Anonymous poster hash: 0546f...456 Mine barn har ikke kontakt med fars familie og far er død. Hadde min manns familie ikke tatt imot mine barn så hadde jeg blitt veldig trist. Har ingen familie selv, slik at barna mine har BARE meg som biologisk slektning. Nei, Hi, jeg hadde ikke reist. Det blir jo at dine barn er "gode nok" for en liten hyttetur, mens hans barn får utenlandstur hvert år. Forskjellsbehandling. Anonymous poster hash: ad60f...45b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Først tenkte jeg at forslaget hans var litt spesielt, men så tenker jeg at det kanskje ikke er det likevel. Om dere skal til hans familie så blir det også din familie, men ikke dine barns familie. Om du skjønner? Jeg ville blitt med for å møte hans familie og se hans hjemland. Reiser ikke barna dine på ferie med deres far heller? Kanskje du og mannen din kan komme til en enighet: Om dere reiser nå med hans barn så skal dere spare når dere kommer hjem. Disse pengene skal øremerkes en tur med dine barn. Anonymous poster hash: 0546f...456 Altså, du mener at jeg er hans familie men ikke mine barn?? Det er isåfall ikke intensjonen med forholdet.. Barna mine har minimal kontakt med sin far og har aldri vært på ferie med han. Anonymous poster hash: 90c50...ee4 Om barna har minimalt kontakt med sin far så skal de selvsagt ikke sendes til han over en lengre periode. Den grunnen alene er jo nok til å si nei til å reise på tur. Mine barn har lite kontakt med sin far aldri i verden om jeg hadde sendt de til han for 3 dager eller mer hverken for ferie eller av annen grunn. De er ikke vant til å være med han alene over flere dager, han er ikke vant til å være med de så det er ikke bra hverken for ene eller andre. Og når du legger til at de ikke har vært på ferie på mange år i tillegg så tenker jeg at det kan bli ekstremt sårt for barna at mor er på noe slikt med andre barn og ikke de. Og jeg hadde ikke klart å kose meg med at jeg var der og hadde ansvar for andre barn og sikkert gjorde barnevennlige ting men uten at barna mine var der og fikk oppleve det. Det hadde vært sårt for meg også. Jeg hadde nok sagt til samboeren at jeg syntes han skulle ta turen og kose seg sammen med barna sine, men at det ikke funket for meg å reise fra mine barn så vi (jeg og barna) fikk heller kose oss hjemme. Anonymous poster hash: fa87d...e52
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Mine svigers er like mye besteforeldre til mitt barn fra tidligere som det mine foreldre er. Antageligvis mye mer enn de og. Jeg har reist til svigers uten mitt barn, men det er fordi hun a likevel skal til sin far. Jeg hadde aldri sent henne dit så vi kunne reist alene.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Her er både mitt og våre felles barn like mye del av familien til mannen. Noe annet skulle da bare mangle? Setter da ikke igjen mitt første barn når vi reiser på ferie dit, det er uhørt! Anonymous poster hash: c4a24...17b
Mandala Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Jeg syns det der er vanskelig. Jeg har en snart samboer med barn og jeg har barn. Alle i barneskolealder. Når de er så store så merker jeg at resterende familie ikke inkluderer alle barna like mye. Mine foreldre kommer til å ta med mine barn på ting som de aldri tar med samboerens barn på. Og det må de få lov til. Likevel, i ditt tilfelle ville jeg nok hatt med alle barna. Dine barn har lite kontakt med sin far, altså faller det på sin egen urimelighet at barna dine skal være der. Om det bare er bil som er problemet så får dere leie bil. Rent a wreck. Det høres ut som hjemlandet til mannen din er et naboland, stemmer det? Jeg kan reise uten barna mine, men da er det uten hans barn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå