Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Har en baby på 7-8 månder. Når han skal ha hvilen på dagtid, legger jeg han bare opp i hans egen seng når jeg føler jeg nærmer seg hviletid. Ofte går det ca halvtime før han sovner, ligger da først og babler.. Er det greit, eller bør jeg heller bruke den halvtimen i stua, der jeg kan være tilstede for ham... Anonymous poster hash: d759e...ee4
☆☆☆ Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Helt ok slik eg ser det, babyar veit godt korleis dei skal påkalle oppmerksomhet når dei ønskar det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Hvis han ligger der å koser seg, så lar du han ligge :-) Anonymous poster hash: 15c01...827
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Takk, var godt å få det bekreftet! Anonymous poster hash: d759e...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå