Gå til innhold

Hvil på dagtid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 7-8 månder. Når han skal ha hvilen på dagtid, legger jeg han bare opp i hans egen seng når jeg føler jeg nærmer seg hviletid. Ofte går det ca halvtime før han sovner, ligger da først og babler..

 

Er det greit, eller bør jeg heller bruke den halvtimen i stua, der jeg kan være tilstede for ham...

 

Anonymous poster hash: d759e...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok slik eg ser det, babyar veit godt korleis dei skal påkalle oppmerksomhet når dei ønskar det.

Skrevet

Hvis han ligger der å koser seg, så lar du han ligge :-)

 

Anonymous poster hash: 15c01...827

Skrevet

Takk, var godt å få det bekreftet! :)

 

Anonymous poster hash: d759e...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...