Gå til innhold

8 mnd baby, bruker 45 minutter på en posjon grøt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hver skje grøt i munnen i flere minutter, for hun svelger. Noe å gjøre med dette??

Anonymous poster hash: 6746c...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente 1,5. Bruker 30 min på et måltid. Spiser av skjeen. Slikker den nærmest ren før hun tar mer. So what? :) koselig å bruke tid når man kan. Men har vi det travelt så spiser hun fortere. Men, har vi det travelt får hun brød, ikke grøt.

Anonymous poster hash: 2711e...8a8

Skrevet

Hun legger seg kl 18.00, har ikke sjans til å holde henne våken lengre. Sover til 06.30- 07.00. Blir plutselig så vanskelig å få i henne 4 måltider, når hun bruker 3 kvarter på hvert måltid, i tillegg til 2 lurer på dagtid...

Skrevet

Hver glad hun vil ha mat! Har ei på 15 mnd aldri fått i henne noe grøt. Lokke og lure inn hver smule. .

Anonymous poster hash: 37fbb...7d4

Skrevet

Alltids noen som har det verre... 😜

Skrevet

Det går seg nok til. Eldste brukte ein time på ei brødskive fram til tempoet vart tilpassa dei andre barna i barnehagen ved 16-17 mnd. Så lenge vekta er fin er det berre å bite det i seg, lite ein kan gjere før ungen plutselig finn ut at ho ikkje har tid til å ete heile dagen.

Skrevet

Har hver skje grøt i munnen i flere minutter, for hun svelger. Noe å gjøre med dette??

Det gjorde min også. Vi kunne sitte opptil halvannen time og spise. noen barn bare nyter livet mer enn andre ;)

Anonymous poster hash: 6f234...e12

Skrevet

Oi, så kjedelig! Da hadde jeg blitt rimelig rastløs..Mini på 8 mnd bruker 5-7 minutter på en porsjon grøt. Gaper og gaper, det kan liksom ikke skje fort nok... Håper det bedrer seg snart, for 45 min er lenge...

Anonymous poster hash: 61c21...ec3

Skrevet

Oi, så kjedelig! Da hadde jeg blitt rimelig rastløs..Mini på 8 mnd bruker 5-7 minutter på en porsjon grøt. Gaper og gaper, det kan liksom ikke skje fort nok... Håper det bedrer seg snart, for 45 min er lenge...

Ja, det var en litt ueffektiv periode. Vi brukte time/halvannen på maten, så bleie, påkledning og ut, men da var det alltid tid for mat igjen etter en time/halvtime og så satt vi der i halvannen time igjen. Og så sov han. Så når han fikk mat før og etter leggetid gikk vel nesten hele dagen. Kom oss aldri på åpen bhg eller no :P

Skrevet

Ja, det var en litt ueffektiv periode. Vi brukte time/halvannen på maten, så bleie, påkledning og ut, men da var det alltid tid for mat igjen etter en time/halvtime og så satt vi der i halvannen time igjen. Og så sov han. Så når han fikk mat før og etter leggetid gikk vel nesten hele dagen. Kom oss aldri på åpen bhg eller no :P

Vi har det litt sånn ja.. Men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...