Gå til innhold

blir så sliten og deprimert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det egentlig jeg som er en dårlig samboer? Vi var på ferie en uke uten barn. Vi hadde sex 4 av dagene. De 3 siste kom vi tilbake til hotellet kl 0230 ca og jeg var dødsliten og sovnet med en gang. Han sa ikke noe før siste kvelden.. han vekket meg 15 min etter jeg hadde sovnet og da eksploderte han og lurte på om jeg hadde vært ute og bretta frem fitta mi til utlendingene mens han sov siden jeg ikke strøk på han eller no når vi skulle legge oss.. jeg prøvde å holde meg rolig og fortelle at jeg beklaget meg for jeg var trøtt, men om han ville kunne vi kose. Det ville han ikke, ble mer sur og begynmte og oppføre seg veldig barslig.. for og roe situasjonen måtte jeg gå på stua og sove. Jeg ble sint pga det han sa jeg hadde gjort med utlendinger.. er jeg kjip eller er det låv til og reagere slik?

Anonymous poster hash: 98aef...ae2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mannen min behandlet meg så respektløst, så hadde forholdet vært avsluttet for lengst!

Anonymous poster hash: e7445...d5b
Skrevet

Er han 18 år og helt idiot?

Hadde mannen min sagt noe sånt til meg hadde jeg kastet ham ut og bedt ham komme tilbake når han var voksen. Fy søren så turn-off..

Anonymous poster hash: 053ea...8f0

Skrevet

Så du synes det er greit at jeg ble irritert? Det synes nemlig ikke han, han mener heg takler kritikk og negative ting mpt meg selv dålig. Men poenget hær er at jeg overhode ikke ble sint eller irritert for at han tok det opp.. ble bare så sint fordi han pratet usaklig til meg. Jeg liker ikke noe sælig at at ser på meg som en person som kunne gjort noe slikt. Hi

Anonymous poster hash: 98aef...ae2

Skrevet

Dette er bare tull. Kjenner igjen skrivemåten.

Anonymous poster hash: 6007d...630

Skrevet

Sorry. Problemer å ta dette seriøst.

Prøv å trolle med en litt annen vinkel.

Anonymous poster hash: 3c293...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...