Gå til innhold

Tror du alt som skjer er tilfeldig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og at alle som tror på sammenhenger, synkronisitet osv, er tilfeller av psykiatri?

 

Anonymous poster hash: f3962...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror begge deler kan være mulig, jeg. At det er flere sammenhenger og meninger med det som skjer enn vi vet om. Men at det ikke tar bort muligheten for at mye bare er tilfeldig.



Anonymous poster hash: 9d3ab...74b
Skrevet

Jeg tror de store tingene er forutbestemt, de mindre "ubetydelige" tingene kan være tilfeldig.



Anonymous poster hash: f750a...cfe
Skrevet

Nei jeg tror på skjebne og at ting er forutbestemt 😊

 

Anonymous poster hash: 34c61...dc8

Skrevet

Jeg tror at alt som skjer er resultat av valg vi gjør. At foran oss ligger der en uendelig mengde muligheter og vi velger hvilken retning vi tar og hvilken mulighet vi får.

 

Og at dersom man tror på skjebnen påvirker det Hva som kommer til å skje.

Skrevet (endret)

Jeg tror at " everything happens for a reason". Men at man ikke nødvendigvis trenger å forstå eller være enig i grunnen. Men også at mye av det er tilfeldig, men alikevel skjer av en grunn.... på en måte....

Endret av Frøken Ubesluttsom
Skrevet

Jeg tror at " everything happens for a reason". Men at man ikke nødvendigvis trenger å forstå eller være enig i grunnen. Men også at mye av det er tilfeldig, men alikevel  "happens for a reason"..

 

"..and sometimes the reason is that you're stupid and you make bad decisions" ;)

Skrevet

 

"..and sometimes the reason is that you're stupid and you make bad decisions" ;)

 

 

Men man lærer jo av det også.... de fleste i hvert fall ;) Og da er kanskje det en grunn? ;)

 

Eksistensielle spørsmål og filosofiske betraktninger i natten ;)

 

Anonymous poster hash: 9d3ab...74b

Skrevet

Ja jeg tror at alt som skjer er tilfeldig, men ikke det andre du sa. Alle kan ta feil. :P



Anonymous poster hash: f5989...c64
Skrevet

Så da lurer jeg på hvilke valg jeg gjorde, da barnet mitt døde?

 

Ikke alt har en grunn, og ikke alt kan en unngå....

 

Anonymous poster hash: c3d76...f9a

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: b7da6...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...