Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Og at alle som tror på sammenhenger, synkronisitet osv, er tilfeller av psykiatri? Anonymous poster hash: f3962...73c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror begge deler kan være mulig, jeg. At det er flere sammenhenger og meninger med det som skjer enn vi vet om. Men at det ikke tar bort muligheten for at mye bare er tilfeldig. Anonymous poster hash: 9d3ab...74b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror de store tingene er forutbestemt, de mindre "ubetydelige" tingene kan være tilfeldig. Anonymous poster hash: f750a...cfe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Nei jeg tror på skjebne og at ting er forutbestemt 😊 Anonymous poster hash: 34c61...dc8
skjotta Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror at alt som skjer er resultat av valg vi gjør. At foran oss ligger der en uendelig mengde muligheter og vi velger hvilken retning vi tar og hvilken mulighet vi får. Og at dersom man tror på skjebnen påvirker det Hva som kommer til å skje.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 (endret) Jeg tror at " everything happens for a reason". Men at man ikke nødvendigvis trenger å forstå eller være enig i grunnen. Men også at mye av det er tilfeldig, men alikevel skjer av en grunn.... på en måte.... Endret 13. september 2014 av Frøken Ubesluttsom
Mother Gothel Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror at " everything happens for a reason". Men at man ikke nødvendigvis trenger å forstå eller være enig i grunnen. Men også at mye av det er tilfeldig, men alikevel "happens for a reason".. "..and sometimes the reason is that you're stupid and you make bad decisions"
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 "..and sometimes the reason is that you're stupid and you make bad decisions" Men man lærer jo av det også.... de fleste i hvert fall Og da er kanskje det en grunn? Eksistensielle spørsmål og filosofiske betraktninger i natten Anonymous poster hash: 9d3ab...74b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Ja jeg tror at alt som skjer er tilfeldig, men ikke det andre du sa. Alle kan ta feil. Anonymous poster hash: f5989...c64
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Så da lurer jeg på hvilke valg jeg gjorde, da barnet mitt døde? Ikke alt har en grunn, og ikke alt kan en unngå.... Anonymous poster hash: c3d76...f9a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Nei Anonymous poster hash: b7da6...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå