Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Veldig hyggelig det! Men jeg reagerte på at det ble servert kun tunfisksalat med egg og linser blant annet. Var tilsaman fire barn i alderen tre til syv år. Er ikke det litt rart? Anonymous poster hash: 000c2...66f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Veldig hyggelig det! Men jeg reagerte på at det ble servert kun tunfisksalat med egg og linser blant annet. Var tilsaman fire barn i alderen tre til syv år. Er ikke det litt rart?Anonymous poster hash: 000c2...66f Nja, har en 7 åring jeg som "sloss" med katten når det gjelder tunfisken som kjøpes inn her:/ Hadde ikke orket å bruke energi på å finne noe negativt ved en slik innbydelse. Og det en ikke liker kan en plukke bort;-) Anonymous poster hash: cc6d8...32a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Hvordan kan det bare bli servert tunfisksalat blant annet? Hva var det andre da? Da var det vel ikke bare tunfisksalat? Anonymous poster hash: 82308...d7a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Du er nyinnflyttet, ble invitert inn til en gjestfri nabo og velger å fokusere på hva du ble servert? Anonymous poster hash: 243d4...d7d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Så koselig og barna mine hadde elsket det. Så du mener det at din nye nabo burde spurt deg om hva hun skulle ha servert? Du høres sær og utakknemlige ut! Anonymous poster hash: 2e334...c4d
Hjertefru Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Nja, hadde jeg først tatt bryet med å invitere tror jeg at jeg ville hatt noe i bakhånd til barna. Boller el. Brownies f ex. Så enig i at det var litt sært. Men det var en meget hyggelig gest som for meg hadde overskygget det sære
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Hva er det som er rart?? Flott og generøs nabo som lager sunn og hjemmelaget mat til lunsj. Det eneste jeg synes er rart er innlegget ditt i grunnen - når du først spør (mener for all del ikke å være frekk, skjønner seriøst ikke hva du mener er rart). Anonymous poster hash: 56307...699
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Haha. Du har en hyggelig nabo. Litt usikker på om naboen din kan si det samme. Anonymous poster hash: 8ab05...b1c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Hyggelig gest av naboen, men sært valg av mat ja. Anonymous poster hash: ee5e5...187
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Sært valg av mat å servere til gjester, men initiativet var jo helt supert! Anonymous poster hash: 2cdb2...a18
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Du er nyinnflyttet, ble invitert inn til en gjestfri nabo og velger å fokusere på hva du ble servert? Anonymous poster hash: 243d4...d7d Anonymous poster hash: 46c97...e50
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #13 Skrevet 14. september 2014 Her digger barna tunfisksalat med pasta, mais, tunfisk og ost innbakt i ovnen. Innser nå at jeg er heldig som har barn som ikke bare spiser pizza og pølser. Synes du er utakknemlig, HI. Der jeg bor er det svært få som har akseptert meg som innflytter, jeg hadde vært overlykkelig over å bli invitert på besøk og middag til noen. Anonymous poster hash: 29d39...f41
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Kanskje hun var av typen som ønsker at barna skal spise sundt og variert, og ikke få særbehandling i form av sukker og raske karbohydrater? Huff, den typen mennesker... Anonymous poster hash: db20f...aa8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Hadde nok ikke servert det til barn, men hvis hennes barn spiser alt mulig så vil jeg tro at hun bare ikke tenkte over det, rett og slett. Det var jo hyggelig av naboen å be dere inn da uansett men skjønner hva du mener. Ikke så gøy når kanskje ikke ungene liker maten... Anonymous poster hash: 2d466...2a8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Er det virkelig så vanlig at barn ikke spiser salat? Var jo egg også- blant annet. Noe som sikkert vil si at der var litt forskjellig. Er vel en flott og god lunsj det😳 Anonymous poster hash: cc6d8...32a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Nja, hadde jeg først tatt bryet med å invitere tror jeg at jeg ville hatt noe i bakhånd til barna. Boller el. Brownies f ex. Så enig i at det var litt sært. Men det var en meget hyggelig gest som for meg hadde overskygget det sære Boller eller brownies ja? Det er jo skikkelig usunt. Synes det er bra at det enda finnes noen få fornuftige folk i dette langstrakte landet som heller serverer sunn mat i stedet for å diske opp med et skikkelig usunt bord med kaker, is etc. Anonymous poster hash: 413f7...cb8
Hjertefru Skrevet 14. september 2014 #18 Skrevet 14. september 2014 (endret) Nja, hadde jeg først tatt bryet med å invitere tror jeg at jeg ville hatt noe i bakhånd til barna. Boller el. Brownies f ex. Så enig i at det var litt sært. Men det var en meget hyggelig gest som for meg hadde overskygget det sære Boller eller brownies ja? Det er jo skikkelig usunt.Synes det er bra at det enda finnes noen få fornuftige folk i dette langstrakte landet som heller serverer sunn mat i stedet for å diske opp med et skikkelig usunt bord med kaker, is etc. Anonymous poster hash: 413f7...cb8 Jeg mente selvfølgelig grove boller og brownies med spelt og valnøtter, søtet med stevia Endret 14. september 2014 av Hjertefru
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #19 Skrevet 14. september 2014 Hæ, hva er galt med dette? At hun serverte sunn mat? Ja, gid for en HEKS!!!! Stakkars deg som må dele gatenavn med ei slik hurpe som serverer FISK og SALAT til barn. Håper for guds skyld at barna dine fikk trøkka trynet sitt med litt pølser og is etterpå da. Anonymous poster hash: b8dd4...542
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #20 Skrevet 14. september 2014 Jeg har tre små ban hvor to av dem elsker tunfisk, den andre takler det ikke.. Tunfisk er gjerne noe man enten elsker eller hater, så sånn sett var det et dristig valg av mat Tror jeg ville hatt et alternativ til tunfisken i hvert fall, om jeg var vertinna, men om hennes barn liker tunfisk så er det ikke sikkert hun tenkte på at andre barn ikke spiser det Anonymous poster hash: 67603...c82
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #21 Skrevet 14. september 2014 Jeg har tre små ban hvor to av dem elsker tunfisk, den andre takler det ikke.. Tunfisk er gjerne noe man enten elsker eller hater, så sånn sett var det et dristig valg av mat Tror jeg ville hatt et alternativ til tunfisken i hvert fall, om jeg var vertinna, men om hennes barn liker tunfisk så er det ikke sikkert hun tenkte på at andre barn ikke spiser det Anonymous poster hash: 67603...c82 Hjelpe meg.. korrekturlesning hadde vært kjekt BaRN.. skulle det stå.. Og to av dem elsker det, og den TREDJE takler det ikke... Ohh well... Anonymous poster hash: 67603...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå