Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Kom over en fantastisk nettside med flotte babymøbler, håndkler, kostymer osv. Såååå mye fint!! Noen som har bestilt mye varer fra USA? Koster det mye i toll osv.? Og har dere noen andre fine nettsider med klær, interiør og tilbehør til baby? Anonymous poster hash: c0a8e...16d
Tjofsen Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Har bestilt kostymer fra potterybarnkids.com Det blir litt i toll og frakt, men jeg synes det er verdt det. Du får opp totalsum før du bestiller så det blir ingen overraskelser. Kostymene blir satt ned i pris dagene før halloween så jeg har klart å holde meg under 200-grensa på noe. Hvis du er ute etter kostymer er det billigst å handle på halloween og dagene etter, men du kan risikere at det du er ute etter blir utsolgt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Toll og moms, momsen er på 25%, men tollen vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 55fd7...529
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Har bestilt sengetøy, ble toll og moms men det var til å leve med. Rask levering og god kvalitet på varene! Anonymous poster hash: b6e6b...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå