Gå til innhold

Dere som sliter med pms?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere for å lette symptomene? Sliter spesielt med nedstemthet et par dager før mensen. Har hørt at det er en del matvarer msn bør unngå og noen som kan hjelpe. Men vet ikke hva.

 

Anonymous poster hash: 3cf08...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spiser dere for å lette symptomene? Sliter spesielt med nedstemthet et par dager før mensen. Har hørt at det er en del matvarer msn bør unngå og noen som kan hjelpe. Men vet ikke hva.

 

Anonymous poster hash: 3cf08...dcf

 

Å trene dagene før og unngå søtsaker hjelper litt her, men ellers må resten bare gå sin gang :(.

 

Anonymous poster hash: 06810...9d2

Skrevet

Men søtsaker er jo det som frister når man skal han mensen ;)

 

Flere som vet råd?

 

Anonymous poster hash: 3cf08...dcf

Skrevet

Her er det styrketrening som hjelper mest. Spiser søtsaker men trener. Er blitt mye bedre etter at jeg startet å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...