Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hva spiser dere for å lette symptomene? Sliter spesielt med nedstemthet et par dager før mensen. Har hørt at det er en del matvarer msn bør unngå og noen som kan hjelpe. Men vet ikke hva. Anonymous poster hash: 3cf08...dcf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Hva spiser dere for å lette symptomene? Sliter spesielt med nedstemthet et par dager før mensen. Har hørt at det er en del matvarer msn bør unngå og noen som kan hjelpe. Men vet ikke hva. Anonymous poster hash: 3cf08...dcf Å trene dagene før og unngå søtsaker hjelper litt her, men ellers må resten bare gå sin gang . Anonymous poster hash: 06810...9d2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Men søtsaker er jo det som frister når man skal han mensen Flere som vet råd? Anonymous poster hash: 3cf08...dcf
<3 2G <3 Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Her er det styrketrening som hjelper mest. Spiser søtsaker men trener. Er blitt mye bedre etter at jeg startet å trene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå