Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hva la du vekt på da du valgte forlover? En du vokste opp sammen med? Den du er mest sammen med i dag? Den som var mest egnet til oppgaven? Annet? Jeg synes det er vanskelig å vite hvem jeg skal velge. Vil gjerne høre fra så mange som mulig. Anonymous poster hash: 6d98b...097
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg valgte ene kusinen min. Vi er vokst opp sammen og er mer som søsken.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Tok ei venninne. Ser ikke helt poenget med forlover, jeg ordnet det meste selv eller sammen med mannen min. Utenom utdrikningslag og skrive under som vitne, hva bruker en egentlig en forlover til som en ikke kan gjøre med venninner generelt? Anonymous poster hash: a155d...d4b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Søstra til svigermor De andre var bortreist (i hodet) Anonymous poster hash: fd056...29c
Stella Maris Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg hadde to. Min nærmeste venninne gjennom oppveksten, fremdeles en nær venninne, men ikke like mye kontakt i dag. Hverdagslivet og alt det der. Nr2 har vært min nærmeste venninne som voksen. Det var umulig å velge mellom dem, og de er begge to kjempeviktige for meg, og var med å gjorde dagen min perfekt
Salla Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Når jeg skal gifte meg kommer jeg til å be min beste venninne som jeg har kjent i 20 år. Aldri vært noe tvil for meg i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå