Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #26 Skrevet 14. september 2014 Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 For en rar ting å skrive. "Synd dommerne ikke var enige, men jeg ville ikke gjort noe annerledes". Så dommerne tar feil og dansen var perfekt. Ferdig snakka. Tror ikke det er bra for imaget til ff å være med på svd. Hun takler kritikk (konstruktiv også) veldig dårlig, og det er jo derfor dommerne er der. Samtidig stiller hun seg lagelig til for hugg da alle som ser på dette programmet vurderer og diskuterer alle!! danserne. Det liker hun tydelig ikke, i alle fall når hun ikke er så flink som hun ønsker å være. Synes egentlig synd på henne for det må være slitsomt å være så usikker og skulle holde oppe en strålende fasade og et "perfekt" ytre til en hver tid :/ Anonymous poster hash: a2a5a...f26
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #27 Skrevet 14. september 2014 Det jeg ikke skjønner er dett ønsket om å kritisere. Hun - eller bloggen hennes - er et produkt som skal selge. Dersom du ikke liker produktet, la vær å oppsøke det! Sender dere mail til Lindex om sesongens kolleksjon var skuffende? Dior? Gir dem 'gode råd'? Hva med bakeriet, eller hvor som helst ellers dere er forbrukere? Nei, man handler andre steder.Anonymous poster hash: 8bbb7...eeb Jeg gir beskjed til dyrebutikken om jeg synes de behandler dyra dårlig. Og sier ifra til HM dersom et produkt ikke holdt mål. Anonymous poster hash: ef006...5c4 Dyrevern er en annen sak. Men fortsetter du å shoppe der? Ville det ikke vært mer virkningsfullt - og ta bort et irritasjonsmoment for deg - om du ganske enkelt vendte deg mot noe som tiltaler deg? Eller er det selve kritikken din som du finner tiltalende? Anonymous poster hash: 8bbb7...eeb
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #28 Skrevet 14. september 2014 Hun må tåle kritikk fra domnerene når hun er med på sånt show! Anonymous poster hash: 5d6a9...b13
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #29 Skrevet 14. september 2014 Jeg kikket innom kommentarfeltet på siste innlegg nå, og der stårdet jo mange kommentarer om at hun ikke var helt på topp i går kveld, at hun er for stiv når hun danser, og til og med ett litt ufint innlegg som insinuerer at hun mener at dommerne bør være ekstra snille mot henne. Anonymous poster hash: 61bf2...b02
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #30 Skrevet 14. september 2014 Jeg kikket innom kommentarfeltet på siste innlegg nå, og der stårdet jo mange kommentarer om at hun ikke var helt på topp i går kveld, at hun er for stiv når hun danser, og til og med ett litt ufint innlegg som insinuerer at hun mener at dommerne bør være ekstra snille mot henne. Anonymous poster hash: 61bf2...b02 Så snart hun er innom bloggen sin blir det nok ryddet opp i skal du se. Anonymous poster hash: e814d...a0f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #31 Skrevet 14. september 2014 Ser typen hennes er på fotballfrue siden på Facebook og svarer på negative tilbake meldinger 😂 lett underholdning 🙊 Anonymous poster hash: 5d6a9...b13
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #32 Skrevet 14. september 2014 Jeg kikket innom kommentarfeltet på siste innlegg nå, og der stårdet jo mange kommentarer om at hun ikke var helt på topp i går kveld, at hun er for stiv når hun danser, og til og med ett litt ufint innlegg som insinuerer at hun mener at dommerne bør være ekstra snille mot henne. Anonymous poster hash: 61bf2...b02 Så snart hun er innom bloggen sin blir det nok ryddet opp i skal du se. Anonymous poster hash: e814d...a0f Hun har alt vært innom og svart på andre kommentarer. Anonymous poster hash: 61bf2...b02
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #33 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t 🙊 Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill. Anonymous poster hash: 0cd04...453
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #34 Skrevet 14. september 2014 Glasshuset hennes sprekker snart... Anonymous poster hash: 5d6a9...b13
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #35 Skrevet 14. september 2014 Glasshuset hennes sprekker snart... Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Da vil jeg være den første til å stå der og flire av henne! Anonymous poster hash: e814d...a0f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #36 Skrevet 14. september 2014 Glasshuset hennes sprekker snart... Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Da vil jeg være den første til å stå der og flire av henne! Anonymous poster hash: e814d...a0f Hvorfor? Anonymous poster hash: 42407...d59
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #37 Skrevet 14. september 2014 Men nå må noen snart fortelle henne at man aldri blir god til å danse om man må tenke på hvordan man tar seg ut og ter seg hele tiden. Loosen up, kjerring, og vis oss danseglede! Nå ser det ut som om du har et kosteskaft i ræva når du danser! Anonymous poster hash: b85e0...936
Luksusdyret Skrevet 14. september 2014 #38 Skrevet 14. september 2014 Det jeg ikke skjønner er dett ønsket om å kritisere. Hun - eller bloggen hennes - er et produkt som skal selge. Dersom du ikke liker produktet, la vær å oppsøke det! Sender dere mail til Lindex om sesongens kolleksjon var skuffende? Dior? Gir dem 'gode råd'? Hva med bakeriet, eller hvor som helst ellers dere er forbrukere? Nei, man handler andre steder. Anonymous poster hash: 8bbb7...eeb Jeg har sagt fra til nærbutikken at de burde ha større utvalg av brød og bakemiks, uten at noen fikk sure miner av den grunn. Og ja, hvis jeg mener at kolleksjon til en kjede er skuffende, slik H&M her, som eneste butikk som selger klær for gravide, ikke klarer å ta inn varer i andre størrelser enn 40 og oppover, så sier jeg det, i hyggelig tone. Har aldri kritisert FF på bloggen hennes, men mener at de som VIL fremstå som forbilder for unge jenter, må tåle å høre at de ikke er veldig bra forbilder, uten å surmule og stalke folk på facebook av den grunn.
Luksusdyret Skrevet 14. september 2014 #39 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill. Anonymous poster hash: 0cd04...453 Hun er nok godt trent ja, men alt for tynn og har alt for lite krefter, og takler ikke å trene hardt med dans 8 timer om dagen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #40 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill. Anonymous poster hash: 0cd04...453 Hun er nok godt trent ja, men alt for tynn og har alt for lite krefter, og takler ikke å trene hardt med dans 8 timer om dagen. De trener 3 timer. Ikke 8. Anonymous poster hash: 42407...d59
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #41 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill.Anonymous poster hash: 0cd04...453 Hun er nok godt trent ja, men alt for tynn og har alt for lite krefter, og takler ikke å trene hardt med dans 8 timer om dagen. Hvis Tommy steine greide det i sin tid, greier nok hun derre fra det også er det ikke deilig å ha noen å hate? Anonymous poster hash: d6fe2...3c6
Luksusdyret Skrevet 14. september 2014 #42 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill.Anonymous poster hash: 0cd04...453 Hun er nok godt trent ja, men alt for tynn og har alt for lite krefter, og takler ikke å trene hardt med dans 8 timer om dagen. Hvis Tommy steine greide det i sin tid, greier nok hun derre fra det også er det ikke deilig å ha noen å hate? Anonymous poster hash: d6fe2...3c6 Jeg HATER da ingen, har aldri kommentert henne stygt verken på bloggen eller DiB! Tommy Steine veier 100 kilo og har mye å gå på, det har ikke hun som veier under halvparten. Veldig tynne mennesker takler for eksempel langvarig sykdom dårligere, enn de som har litt mer på kroppen, det er et faktum, og ikke drittslenging og hat.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #43 Skrevet 14. september 2014 Glasshuset hennes sprekker snart... Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Da vil jeg være den første til å stå der og flire av henne! Anonymous poster hash: e814d...a0f Hvorfor? Anonymous poster hash: 42407...d59 Fordi hun er så tåpelig. Anonymous poster hash: e814d...a0f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #44 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill.Anonymous poster hash: 0cd04...453 Hun er nok godt trent ja, men alt for tynn og har alt for lite krefter, og takler ikke å trene hardt med dans 8 timer om dagen. Hvis Tommy steine greide det i sin tid, greier nok hun derre fra det også er det ikke deilig å ha noen å hate?Anonymous poster hash: d6fe2...3c6 Jeg HATER da ingen, har aldri kommentert henne stygt verken på bloggen eller DiB! Tommy Steine veier 100 kilo og har mye å gå på, det har ikke hun som veier under halvparten. Veldig tynne mennesker takler for eksempel langvarig sykdom dårligere, enn de som har litt mer på kroppen, det er et faktum, og ikke drittslenging og hat. Hm? Det er da ikke en konkurranse i å takle sykdom best. Vil tro en på 45 kg har bedre forutsetning for å tåle en dans noen timer per dag, enn en på 100 kilo. Kondisjon!! Anonymous poster hash: d6fe2...3c6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #45 Skrevet 14. september 2014 Kan ikke annet enn å ha litt vondt av henne jeg, hun anser jo seg selv som topptrent og tvers gjennom sunn, veldig vellykket, og trodde nok hun skulle "naile" dette. Men så faller hun gjennom, dette er hun rett og slett ikke veldig god til, innbiller meg det er smertefullt for henne å innse. Når mennesker hun på forhånd sikker ikke anså som verdige konkurrenter i det hele tatt faktisk fikser dette mye bedre enn henne sliter hun nok med å holde hodet hevet ja. Antagelig har hun så store skylapper at hun ikke engang klarer å innse at de andre faktisk ER bedre, det er ikke dommerne som tar feil Hun hadde nok ikke på forhånd trodd at f.eks lubne, morsomme, rare (og herlige synes jeg) Fam skulle gjøre dette bedre enn henne, men det gjør hun! Anonymous poster hash: 501e1...0e2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #46 Skrevet 14. september 2014 Markedsverdien en deltagelse i dette programmet har vist seg å være svimlende. Når det gjelder fotballfruen kan det nok raskt bli det motsatte. Dette ene og alene fordi at realiteten og henne "live"ikke samsvarer med det perfekte hun har etterstrebet på bloggen. Når er i tillegg ikke er "folkelig" tror jeg stemmesanking kan bli vanskelig. Og jeg tror som sagt at hennes deltagelse langfra vil ha positiv innflytelse på hennes image. Anonymous poster hash: 59292...ebe
Luksusdyret Skrevet 14. september 2014 #47 Skrevet 14. september 2014 Tåler ikke hun kritikk? Må hun kun ha positive tilbake meldinger hele tiden? Skrev att hun ikke var så bra på gulvet i dag. Blei slettet etter 1t Anonymous poster hash: 5d6a9...b13 Hun tåler virkelig ikke kritikk... Og en annen ting jeg har reagert på etter at hun ble m i skal vi danse, hun virker som den dårligst trente, og denne uke slet hun med ryggplager, er man sååå godt trent som hun utgir på bloggen burde ryggproblemer vært det siste hun skulle slite med i følge min onkel som er kiropraktor... Hun ser også dritslitennog gammel ut, holder nok et altfor høyt tempo. Synes synd på henne, må være slitsomt å lage som man er så perfekt, jeg hadde ihvertfall likt bedre å lese bloggen hennes om hun viste en mer ekte fasade, men blir jo bare tull når alt er skuespill.Anonymous poster hash: 0cd04...453 Hun er nok godt trent ja, men alt for tynn og har alt for lite krefter, og takler ikke å trene hardt med dans 8 timer om dagen. Hvis Tommy steine greide det i sin tid, greier nok hun derre fra det også er det ikke deilig å ha noen å hate?Anonymous poster hash: d6fe2...3c6 Jeg HATER da ingen, har aldri kommentert henne stygt verken på bloggen eller DiB! Tommy Steine veier 100 kilo og har mye å gå på, det har ikke hun som veier under halvparten. Veldig tynne mennesker takler for eksempel langvarig sykdom dårligere, enn de som har litt mer på kroppen, det er et faktum, og ikke drittslenging og hat. Hm? Det er da ikke en konkurranse i å takle sykdom best. Vil tro en på 45 kg har bedre forutsetning for å tåle en dans noen timer per dag, enn en på 100 kilo. Kondisjon!! Anonymous poster hash: d6fe2...3c6 8 timer trening om dagen tærer på kroppens muskel- og fettressurser. Selvfølgelig blir man fortere sliten hvis man har BMI på 16 enn lett overvektig. MANGE overvektige er svært godt trente, min ene venninne har 10 ganger bedre kondis enn meg, og hun er overvektig, mens jeg er slank og har mer muskler enn henne.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #48 Skrevet 14. september 2014 Tror alt hun skriver på bloggen er falskt. Tror ikke hun trener, tar sikkert på deg skona, tar bilde, løpe rundt huset. Sender med typen pulsklokka på fotballtrening og knipset bilde av den når han kommer tilbake fra treningen😳 Anonymous poster hash: 5d6a9...b13
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #49 Skrevet 14. september 2014 "Du er så grulig stiv, og du ser ut som du helst ville vært alle andre steder enn på dansegulvet. Ser ingen lidenskap, ser ei fotballfrue som kjeder seg, og som egentlig ikke danser. Det var nærmest ingen “dans” på deg, følte du bare ble slept bortover gulvet av partneren din. Må bare være ærlig her, for jeg ler meg ihjel av kommentarene du får om at dommerne er for strenge uke etter uke. Herighet, leserne dine ser jo bare glamor og en pen dame. Ikke at du ikke kan danse, at du mister balansen og at du stiv som en stokk. Håper det løsner etterhvert, for det er spennende å føle med på deg, for all del. Men kritikken du får er helt og holdent fortjent. Dans handler ikke bare om å være i god form, for da frøken, da hadde du vunnet!" Denne kommentaren har fått stå, og hun har kommentert til andre etter at denne ble postet. Blir jo tullete å si at hun sletter alt som ikke er ros. Anonymous poster hash: 61bf2...b02
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #50 Skrevet 14. september 2014 Hun har jo skjønt at hun faller gjennom på tv og har skiftet taktikk: la kritikken stå for å sanke sympatistemmer. Anonymous poster hash: 92c0f...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå