Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #26 Skrevet 14. september 2014 Truse skiftes 1-2 ganger pr dag Sokker skiftes hver dag, av og til annenhver dag. BH skiftes ca annenhver-tredjehver dag. Anonymous poster hash: 4e30c...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #27 Skrevet 14. september 2014 Truse to ganger om dagen. Sokker rene hver morgen. BH inntil tre dager. Er det varmt og jeg svetter mye hver dag der også. Anonymous poster hash: 65193...9a5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #28 Skrevet 14. september 2014 Annenhver dag når jeg dusjer. Anonymous poster hash: 0343c...c84 Grisete menneske! En ting er dusjing annenhver dag, men skifter ikke truse hver dag? Virkelig? Æsj Anonymous poster hash: 9c207...6a4 ehm... det er faktisk noen kvinner som ikke har utflod.. og da skjønner ikke jeg hvorfor det skulle være ille å gå med trusa to dager (om man ikke har dusjet da - greit å ta på nyvasket tøy etter dusj). Anonymous poster hash: c7b76...1cd
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #29 Skrevet 14. september 2014 Truser 1-3 ganger per dag, i dag forsåvidt. Sokker hver andre el tredje dag, men også etter trening. BH samme som sokker. Anonymous poster hash: 232d5...562 Bytte sokker hver andre eller tredje dag....urk Anonymous poster hash: 6cf60...ff6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #30 Skrevet 14. september 2014 Truser 1-3 ganger per dag, i dag forsåvidt. Sokker hver andre el tredje dag, men også etter trening. BH samme som sokker. Anonymous poster hash: 232d5...562 Bytte sokker hver andre eller tredje dag....urk Anonymous poster hash: 6cf60...ff6 seriøst... om du lukter tåfis og svetter på føttene er det ikke sikkert alle vi andre gjør det. Sokkene mine lukter ingenting etter en dags bruk, og ikke svetter jeg på føttene heller - da bruker jeg dem en dag til! Anonymous poster hash: c7b76...1cd
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #31 Skrevet 14. september 2014 Truse skifter jeg hver dag. Jeg svetter aldri. Unntaket er når det er over 30 grader. Er veldig kald av meg. Klærne mine blir derfor sjelden skitne eller får vond lukt. Jeg bruker derfor ofte sokker to ganger på rad. De er like tørre og fine på kvelden som om morgenen. Jeg bruker ullsokker og varme sko, har iiiiiskalde føtter, så det er ikke bare positivt. Men fotsvette har jeg aldri opplevd. BH vasker jeg 1 gang i uka, av samme grunn (svetter aldri!). Bruker jo egen treninga-BH når jeg trener, og denne vaskes etter hvert bruk sammen med treningstøyet. Anonymous poster hash: f0f76...673 Fint for deg at du aldri svetter Selv om man ikke svetter, er det ikke ensbetydende med at klærne ikke får bakterier. Selv om man ikke svetter på føttene f.eks., skaller det av døde hudceller i sokkene. Det mange ikke skjønner er at når sokker og truser vaskes sammen, kommer det bakteriepartikler fra sokkene inn i trusene og sokkene har man gjerne tråkket med ulike steder. Det er ikke en optimal kombinasjon. Man dør ikke av det, men jeg liker i alle fall å holde sokkevasken til en maskin og trusevasken til en maskin. Anonymous poster hash: 5c885...964
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #32 Skrevet 14. september 2014 Truse skifter jeg hver dag. Jeg svetter aldri. Unntaket er når det er over 30 grader. Er veldig kald av meg. Klærne mine blir derfor sjelden skitne eller får vond lukt. Jeg bruker derfor ofte sokker to ganger på rad. De er like tørre og fine på kvelden som om morgenen. Jeg bruker ullsokker og varme sko, har iiiiiskalde føtter, så det er ikke bare positivt. Men fotsvette har jeg aldri opplevd. BH vasker jeg 1 gang i uka, av samme grunn (svetter aldri!). Bruker jo egen treninga-BH når jeg trener, og denne vaskes etter hvert bruk sammen med treningstøyet. Anonymous poster hash: f0f76...673 Fint for deg at du aldri svetter Selv om man ikke svetter, er det ikke ensbetydende med at klærne ikke får bakterier. Selv om man ikke svetter på føttene f.eks., skaller det av døde hudceller i sokkene. Det mange ikke skjønner er at når sokker og truser vaskes sammen, kommer det bakteriepartikler fra sokkene inn i trusene og sokkene har man gjerne tråkket med ulike steder. Det er ikke en optimal kombinasjon. Man dør ikke av det, men jeg liker i alle fall å holde sokkevasken til en maskin og trusevasken til en maskin. Anonymous poster hash: 5c885...964 Hmmm, ehhh.... Koko... Mye fritid på deg eller? Anonymous poster hash: 6c12f...e02
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #33 Skrevet 14. september 2014 Truse skifter jeg hver dag. Jeg svetter aldri. Unntaket er når det er over 30 grader. Er veldig kald av meg. Klærne mine blir derfor sjelden skitne eller får vond lukt. Jeg bruker derfor ofte sokker to ganger på rad. De er like tørre og fine på kvelden som om morgenen. Jeg bruker ullsokker og varme sko, har iiiiiskalde føtter, så det er ikke bare positivt. Men fotsvette har jeg aldri opplevd. BH vasker jeg 1 gang i uka, av samme grunn (svetter aldri!). Bruker jo egen treninga-BH når jeg trener, og denne vaskes etter hvert bruk sammen med treningstøyet. Anonymous poster hash: f0f76...673 Fint for deg at du aldri svetter Selv om man ikke svetter, er det ikke ensbetydende med at klærne ikke får bakterier. Selv om man ikke svetter på føttene f.eks., skaller det av døde hudceller i sokkene. Det mange ikke skjønner er at når sokker og truser vaskes sammen, kommer det bakteriepartikler fra sokkene inn i trusene og sokkene har man gjerne tråkket med ulike steder. Det er ikke en optimal kombinasjon. Man dør ikke av det, men jeg liker i alle fall å holde sokkevasken til en maskin og trusevasken til en maskin. Anonymous poster hash: 5c885...964 Hmmm, ehhh.... Koko... Mye fritid på deg eller? Anonymous poster hash: 6c12f...e02 Er opptatt av hygiene vel Anonymous poster hash: 5c885...964
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #34 Skrevet 14. september 2014 Dere synes nok jeg er ekkel- men jeg gidder ikke lyve! Sokker og truse hver dag (sover naken om natten så trenger ikke bytte da) dusjer jeg midt på dagen så blir det et skift til. Bh derimot har jeg bare en som passer ordentlig og er god så den bytter jeg ikke før den lukter. Det kan altså bety at jeg går fra høst til vår uten å bytte. Bytter oftere om sommeren pga varmen. Anonymous poster hash: f7c3b...723
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #35 Skrevet 14. september 2014 Dere synes nok jeg er ekkel- men jeg gidder ikke lyve! Sokker og truse hver dag (sover naken om natten så trenger ikke bytte da) dusjer jeg midt på dagen så blir det et skift til. Bh derimot har jeg bare en som passer ordentlig og er god så den bytter jeg ikke før den lukter. Det kan altså bety at jeg går fra høst til vår uten å bytte. Bytter oftere om sommeren pga varmen. Anonymous poster hash: f7c3b...723 Høres uhygienisk ut, men så lenge det ikke plager/affiserer andre går det jo greit. Dessuten varer ærlighet lengst. Anonymous poster hash: 5c885...964
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. september 2014 #36 Skrevet 14. september 2014 Truse: Et 3 - 4 ganger i året.... Når jeg har brukt den lenge på ene sida snur jeg den og bruker den på andre sida.. :p Sokker: Bruker minimalt med sokker. Hater sokker. Går mest barbeint... BH: Har flere jeg bytter på å bruke så varierer litt...
Kathrine. Skrevet 14. september 2014 #37 Skrevet 14. september 2014 Eg trudde eg var sær som bruker to truser til dagen. Greia er at når eg skal legge meg med ungene når Dei skal sove så vil eg Ikkje ha skitne klær i senga. Ser no at 2 truser til dagen er vanlig. Klarer Ikkje ta på brukt truse på ny. Så dersom vi f.eks har sex, må eg ha enda ei ny truse.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #38 Skrevet 14. september 2014 Jeg bytter truse hver morgen og hver kveld. (enig med Kathrine, har vi sex etter leggetid, finner jeg meg enda en ny når jeg skal sove!)Sokker hver morgen.BH et par ganger i uken. Anonymous poster hash: 118d9...6d8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #39 Skrevet 14. september 2014 Skifter vel en gang i uken, kanskje to ganger hvis det lukter litt rart eller klør.... Anonymous poster hash: 02ec8...3ec
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #40 Skrevet 14. september 2014 Truse - en gang om dagen Sokker - hver 2. til 3. dag BH - en gang i uka Må nevne at jeg ikke bruker sokker og bh hjemme, og jeg er hjemme mesteparten av dagen. Jobber hjemmefra. Bytter oftere hvis jeg gjør noe jeg blir svett av da, men det gjør jeg dessverre altfor sjeldent. Anonymous poster hash: 6bf80...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå