Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Helledussen, han er 50 år, med grått hår men fy fader han er go i sengen.. Alle reagere rpå at jeg er sammen med en eldre mann. Men vi har det så godt i lag, og jeg er så åpen for å prøve nye ting. Er i midten av 30-årene.. Aldri vært så lykkelig.. Anonymous poster hash: f9abc...f85
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Helledussen, han er 50 år, med grått hår men fy fader han er go i sengen.. Alle reagere rpå at jeg er sammen med en eldre mann. Men vi har det så godt i lag, og jeg er så åpen for å prøve nye ting. Er i midten av 30-årene.. Aldri vært så lykkelig.. Anonymous poster hash: f9abc...f85 Noen liker en høy og mørk , andre liker gråt. Men det er jo lekkert med litt ulike grånyanser- det gir et ekstra spill syns jeg😄 og mye bedre enn måne. Anonymous poster hash: 07658...16c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Ok. Anonymous poster hash: b23f4...f2e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Helledussen, han er 50 år, med grått hår men fy fader han er go i sengen.. Alle reagere rpå at jeg er sammen med en eldre mann. Men vi har det så godt i lag, og jeg er så åpen for å prøve nye ting. Er i midten av 30-årene.. Aldri vært så lykkelig.. Anonymous poster hash: f9abc...f85 Noen liker en høy og mørk , andre liker gråt. Men det er jo lekkert med litt ulike grånyanser- det gir et ekstra spill syns jeg og mye bedre enn måne. Anonymous poster hash: 07658...16c Ja, litt grånyanser er jo bare sjarmerende, men måne og gråt kan jeg spare meg for... Anonymous poster hash: 6c656...cfe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Gi blaffen i hva andre mener om dere. Kos deg og nyt Anonymous poster hash: fc045...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå