Gå til innhold

Regtøy for formfulle damer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg sliter fælt med vekten for tiden og har problemer med å finne regntøy som passer. Er ute etter en regnbukse i 3XL, men finner ingen. Har kraftige lår og har fått en betydelig mage i det siste..

 

Har noen tips til hvor jeg kan lete? Er mulig 2XL kan passe også, men den jeg prøvde på Stormberg i dag, passet kun om jeg ikke hadde klær under, ikke helt ønskelig ;) Jeg kan vel også nevne at jeg er så lav at regnbukser for menn blir altfor lange :(



Anonymous poster hash: 57b97...888
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Skrevet

 

Hei!

 

Jeg sliter fælt med vekten for tiden og har problemer med å finne regntøy som passer. Er ute etter en regnbukse i 3XL, men finner ingen. Har kraftige lår og har fått en betydelig mage i det siste..

 

Har noen tips til hvor jeg kan lete? Er mulig 2XL kan passe også, men den jeg prøvde på Stormberg i dag, passet kun om jeg ikke hadde klær under, ikke helt ønskelig ;) Jeg kan vel også nevne at jeg er så lav at regnbukser for menn blir altfor lange :(

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Denne går opp til dame str 60

 

http://m.ellos.no/ahkka/darja-w-rainset/414767?N=1z141puZ1z141ruZ1z141nqZ1z141od&Nao=0&selArt=511591&pID=414767&page=0

 

Anonymous poster hash: 845ab...d51

Skrevet

Prøv Lia buksen til Stormberg. Den modellen passer til store lår og rumpe.

 

Jeg har STOR rumpe og STORE lår.

 

Anbefales!!!

 

 

Anonymous poster hash: c5568...96c

Skrevet

Prøv Lia buksen til Stormberg. Den modellen passer til store lår og rumpe.

 

Jeg har STOR rumpe og STORE lår.

 

Anbefales!!!

 

 

Anonymous poster hash: c5568...96c

Enig i at Lia buksen er god til store rumpe og lår, men det er ikke en regnbukse.

 

Anonymous poster hash: 703ef...854

Skrevet

Anbefaler å kjøpe en av de som er alt for lange, og gå til en Skredder for å få lagt den opp :)

 

Anonymous poster hash: 53630...702

Skrevet

Fete damer, altså. Formfull er noe annet. Viktig å gi korrekte presiseringer når man spør om råd.



Anonymous poster hash: b96cd...098
Skrevet

Bergans.

 

 

Anonymous poster hash: 86430...150

Skrevet

 

Fete damer, altså. Formfull er noe annet. Viktig å gi korrekte presiseringer når man spør om råd.

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Takk for at du tråkker på noen som er nede! Det er sånne som deg som virkelig gir livet mitt glede!

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Skrevet

Takk for alle forslag :)

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Skrevet

 

Fete damer, altså. Formfull er noe annet. Viktig å gi korrekte presiseringer når man spør om råd.

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Takk for at du tråkker på noen som er nede! Det er sånne som deg som virkelig gir livet mitt glede!

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

 

Beklager, og ja, det var tåpelig og unødvendig av meg. Jeg har en virkelig møkkadag her.

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Skrevet

Takk for unnskyldningen :)

 

Å bli så stor som jeg har blitt, er tungt for meg. Men, jeg ble for et år siden diagnostisert med uhelbredelig kreft, og medisinene som er med på å holde meg i live, har dessverre noen uheldige bivirkninger (bl.a. økt apetitt og vannretensjon). Men, det er en liten pris å betale for å ha en sjanse til å se min lille datter vokse opp...

 

Det er viktig å tenke på at man ikke vet skjebnene til de som poster her på forumet, og en kommentar kan være både sårende og uberettiget.

 

Men, takk igjen for at du tok deg i det, og beklaget deg :)

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Skrevet

 

 

 

Fete damer, altså. Formfull er noe annet. Viktig å gi korrekte presiseringer når man spør om råd.

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Takk for at du tråkker på noen som er nede! Det er sånne som deg som virkelig gir livet mitt glede!

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Beklager, og ja, det var tåpelig og unødvendig av meg. Jeg har en virkelig møkkadag her.

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Svaret over var selvsagt ment til deg :)

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Skrevet

Å bli så stor som jeg har blitt, er tungt for meg. Men, jeg ble for et år siden diagnostisert med uhelbredelig kreft, og medisinene som er med på å holde meg i live, har dessverre noen uheldige bivirkninger (bl.a. økt apetitt og vannretensjon). Men, det er en liten pris å betale for å ha en sjanse til å se min lille datter vokse opp...

 

Uffameg, nå føler jeg meg som den aller verste drittsekken i hele verden! Unnskyld og unnskyld igjen, jeg ønsker deg virkelig alt mulig godt. Klem til deg med ønske om god bedring!

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Skrevet

Jeg kjøpte bergans. Pent, bra, litt dyrt, men definitivt verdt det!

Skrevet

 

 

Å bli så stor som jeg har blitt, er tungt for meg. Men, jeg ble for et år siden diagnostisert med uhelbredelig kreft, og medisinene som er med på å holde meg i live, har dessverre noen uheldige bivirkninger (bl.a. økt apetitt og vannretensjon). Men, det er en liten pris å betale for å ha en sjanse til å se min lille datter vokse opp...

 

Uffameg, nå føler jeg meg som den aller verste drittsekken i hele verden! Unnskyld og unnskyld igjen, jeg ønsker deg virkelig alt mulig godt. Klem til deg med ønske om god bedring!

 

Anonymous poster hash: b96cd...098

Takk! Livet blir ikke alltid som man har tenkt, men jeg skal i alle fall finne meg en regnbukse så jeg kan leke med snuppa når høstregnet setter inn :)

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Skrevet

Jeg kjøpte bergans. Pent, bra, litt dyrt, men definitivt verdt det!

Takk til deg, og! Bergans er dyrt, men det er jo god kvalitet :)

 

Anonymous poster hash: 57b97...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...