Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har en bilservice snart. 12000 skulle de ha for den. Noe jeg ikke hadde regnet med i min villeste fantasi. Så jeg trenger 4000 kroner og det kvikt. Ettersom jeg må ta servicen før slutten av oktober for å beholde garantien. Uansett bufferen ble nesten brukt opp i overgangen mellom to jobber og innkjøp av hvitevarer til den nye leiligheten. Så hva kan jeg gjøre. Har sett på finn.No men der er det fryktelig dårlig betalte småjobber i distriktet. Trenger forslag. Takk. Anonymous poster hash: 1a92f...c80
<3 2G <3 Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg selger tupperware, å du kan fort tjene det om du er aktiv. Men ikke på så kort tid vil jeg tro. Alternativet er å låne det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg selger tupperware, å du kan fort tjene det om du er aktiv. Men ikke på så kort tid vil jeg tro. Alternativet er å låne det. Vil helst unngå kreditt. Anonymous poster hash: 1a92f...c80
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har du ting du ikke trenger som du kan selge brukt? Klær eller utstyr etter barna, ting og tang i huset? Anonymous poster hash: 0cb6a...775
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Dersom det er krise, så går det an å ha en avdragsfri måned på lånet. Vi måtte det da clutchen vår røyk. (Helt nyetablerte, så bufferen eksisterer ikke enda, ikke til 12000kr reparasjoner ihvertfall). Er jo ikke det mest økonomiske man kan gjøre, men kan være verdt det om man virkelig trenger de ekstra tusenlappene den måneden. Anonymous poster hash: f3e4d...f18
<3 2G <3 Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Jeg selger tupperware, å du kan fort tjene det om du er aktiv. Men ikke på så kort tid vil jeg tro. Alternativet er å låne det.Vil helst unngå kreditt. Anonymous poster hash: 1a92f...c80 Skjønner det, men må mann så må mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå