Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Har et barn på fire som det tok ca. et halvt år å unnfange. Så mistet jeg i MA i uke 15 (1 pp), og etter det har jeg ikke blitt gravid igjen... Tilfeldigheter, eller er det vanlig å slite litt etter SA/MA? Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 mistet forresten i fjor sommer. Anonymous poster hash: 2c783...50b
Solfaktor Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Hei! Ja, prøvde et halvt år og forstod ikke hvorfor jeg ikke ble gravid etter Ma. Ble lett gravid den gangen jeg mistet. Gikk så til gynekolog som fant ut at livmorslimhinna var altfor tykk, og det var altså pga aborten. Med så tykk slimhinne var det vanskelig for egget å feste seg skikkelig, og det stemmer med at jeg hadde flere kjemiske graviditeter i denne perioden. En kur med provera fikk slimhinna normal igjen, så nå håper jeg det snart går bra igjen. Gå til en gynekolog snart! Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Hei! Ja, prøvde et halvt år og forstod ikke hvorfor jeg ikke ble gravid etter Ma. Ble lett gravid den gangen jeg mistet. Gikk så til gynekolog som fant ut at livmorslimhinna var altfor tykk, og det var altså pga aborten. Med så tykk slimhinne var det vanskelig for egget å feste seg skikkelig, og det stemmer med at jeg hadde flere kjemiske graviditeter i denne perioden. En kur med provera fikk slimhinna normal igjen, så nå håper jeg det snart går bra igjen. Gå til en gynekolog snart! Masse lykke til!! takk for svar! er provera det samme som primolut? Har nemlig gått på primolut en gang for å utsette mens, men det var bare noen dager. hvor lenge gikk du på provera? Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Gikk på provera i ti dager, startetsyklusdag 16. Fikk så blødning til normal tid, dvs ca syklusdag 28. Usikker på om primolut er det samme? Anonymous poster hash: 3c42c...7f8
Solfaktor Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Gikk på provera i ti dager, startetsyklusdag 16. Fikk så blødning til normal tid, dvs ca syklusdag 28. Usikker på om primolut er det samme?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Gikk på provera i ti dager, startetsyklusdag 16. Fikk så blødning til normal tid, dvs ca syklusdag 28. Usikker på om primolut er det samme? Anonymous poster hash: 3c42c...7f8 takk for svar Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 MA i uke 11, i mars...fortsatt ikke gravid Anonymous poster hash: 1645d...4ab
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 MA i uke 11, i mars...fortsatt ikke gravid Anonymous poster hash: 1645d...4ab Så kjedlig.. Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge innen året er omme. Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Lurer på det samme som deg. Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Det var helt forferdelig! Jeg var helt knust fordi jeg hadde vært på tidlig ultralyd og sett hjerte slå.. så det kom som et gigantisk sjokk! Jeg skønte ikke hvordan jeg skulle bli normal igjen... Jeg hadde termin 6. oktober, og det er svært ubehagelig å se veldig gravide kvinner nå...og jeg hadde virkelig håpet å være gravid på nytt innen terminen, men da må det klaffe denne mnd. Ønsker deg masse lykke til også! Er godt å vite at vi er flere Anonymous poster hash: 1645d...4ab
Solfaktor Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Det var helt forferdelig! Jeg var helt knust fordi jeg hadde vært på tidlig ultralyd og sett hjerte slå.. så det kom som et gigantisk sjokk! Jeg skønte ikke hvordan jeg skulle bli normal igjen... Jeg hadde termin 6. oktober, og det er svært ubehagelig å se veldig gravide kvinner nå...og jeg hadde virkelig håpet å være gravid på nytt innen terminen, men da må det klaffe denne mnd. Ønsker deg masse lykke til også! Er godt å vite at vi er flere Anonymous poster hash: 1645d...4ab Akkurat som meg... Skulle også snart hatt termin. Forferdelig! håper det snart klaffer igjen for oss alle tre!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #13 Skrevet 14. september 2014 Her også. Skulle snart hatt termin, og det spiser meg opp innvendig. Mistet i uke 10 etter å ha vært på ul og sett et nydelig blinkende hjerte. Er desperat etter å bli gravid igjen, men den forbanna tanta kommer presis hver gang. Krysser fingrene for oss alle! Anonymous poster hash: 42b51...2a1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Så trist å høre om alle som har mistet. Krysser fingrene for oss alle. Hi Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Etter MA fikk jeg ikke eggløsning osv som vanlig før når svangerskapet som skulle ha vært var "fullbyrdet" Anonymous poster hash: 9afd0...793
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Etter MA fikk jeg ikke eggløsning osv som vanlig før når svangerskapet som skulle ha vært var "fullbyrdet" Anonymous poster hash: 9afd0...793 Så kjedlig :/ Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Så trist å høre at du mistet. Det er ufattelig tungt. Jeg har blitt gravid på 2 pp hver gang jeg har blitt gravid. Hadde to barn og opplevde MA i uke 13 når vi prøvde på nr 3. Etter MA tok det 8 mnd å bli gravid igjen. For meg var det lang tid når jeg alltid hadde blitt lett gravid før. Men nå har jeg tre skjønne barn. Så firhåoentligvis er det ikke lenge til du også er gravid igjen. Lykke til. Anonymous poster hash: 50d11...09a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #18 Skrevet 14. september 2014 *forhåpentligvis* Anonymous poster hash: 50d11...09a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #19 Skrevet 14. september 2014 Så trist å høre at du mistet. Det er ufattelig tungt. Jeg har blitt gravid på 2 pp hver gang jeg har blitt gravid. Hadde to barn og opplevde MA i uke 13 når vi prøvde på nr 3. Etter MA tok det 8 mnd å bli gravid igjen. For meg var det lang tid når jeg alltid hadde blitt lett gravid før. Men nå har jeg tre skjønne barn. Så firhåoentligvis er det ikke lenge til du også er gravid igjen. Lykke til. Anonymous poster hash: 50d11...09a Tusen takk Godt å høre at du ble gravid igjen. Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #20 Skrevet 14. september 2014 Selvom jeg ikke unner min verste fiende en gang å oppleve en MA, så er det likevel godt å vite at vi er flere i samme situasjon! Jeg var svært overvektig, hadde pcos og fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid på vanlig måte. Dette også var en stor sorg, etterhvert gikk jeg og x'n fra hverandre og jeg gikk ned 58 kg. Jeg fikk plutselig mensen tilbake og følte meg mye mer normal. Så traff jeg kjæresten min, og helt uplanlagt ble jeg gravid etter bare en mnd!! Jeg var helt sjokkert, men han forsikret meg om at vi skulle få til alt dette selvom vi ikke hadde vært sammen lenge. Jeg var så sjokkert at jeg nesten ikke kunne tro det jeg så når jeg var på ultralyd i uke 7. Et hjerte som blinket på skjermen, og et lite embryo på 1,7 cm <3 Så noen uker etter så oppdaget jeg bare noen bittesmå blodspor på papiret, og det ga seg ikke...så jeg ringte legen min og han sendte meg på sykehuset til sjekk. Hun tok en undersøkelse og sa at det bare var slimhinner som var litt såre og at det var normalt. Men hun sa vi kunne ta en ultralyd når jeg først var der... og da ble min mammadrøm knust Det var ikke lenger hjerteslag, og det hadde vokst minimalt fra forrige ultralyd. Nå målte hun det til 1,82 cm. Og jeg ble lagt i narkose og det ble utskrapning... legen mente det ikke ville være noe problem å bli gravid fort igjen, men her sitter jeg da...6 mnd etter...og ingen positiv test. Det høres kanskje ille ut at vi planlegger barn igjen, også med tanke på hvor kort tid vi har vært sammen, men alt føles så riktig... mer riktig enn noen gang. Jeg håper vi får det til snart Jeg håper vi alle får drømmen oppfylt snart! Anonymous poster hash: 1645d...4ab
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #21 Skrevet 14. september 2014 Selvom jeg ikke unner min verste fiende en gang å oppleve en MA, så er det likevel godt å vite at vi er flere i samme situasjon! Jeg var svært overvektig, hadde pcos og fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid på vanlig måte. Dette også var en stor sorg, etterhvert gikk jeg og x'n fra hverandre og jeg gikk ned 58 kg. Jeg fikk plutselig mensen tilbake og følte meg mye mer normal. Så traff jeg kjæresten min, og helt uplanlagt ble jeg gravid etter bare en mnd!! Jeg var helt sjokkert, men han forsikret meg om at vi skulle få til alt dette selvom vi ikke hadde vært sammen lenge. Jeg var så sjokkert at jeg nesten ikke kunne tro det jeg så når jeg var på ultralyd i uke 7. Et hjerte som blinket på skjermen, og et lite embryo på 1,7 cm <3 Så noen uker etter så oppdaget jeg bare noen bittesmå blodspor på papiret, og det ga seg ikke...så jeg ringte legen min og han sendte meg på sykehuset til sjekk. Hun tok en undersøkelse og sa at det bare var slimhinner som var litt såre og at det var normalt. Men hun sa vi kunne ta en ultralyd når jeg først var der... og da ble min mammadrøm knust Det var ikke lenger hjerteslag, og det hadde vokst minimalt fra forrige ultralyd. Nå målte hun det til 1,82 cm. Og jeg ble lagt i narkose og det ble utskrapning... legen mente det ikke ville være noe problem å bli gravid fort igjen, men her sitter jeg da...6 mnd etter...og ingen positiv test. Det høres kanskje ille ut at vi planlegger barn igjen, også med tanke på hvor kort tid vi har vært sammen, men alt føles så riktig... mer riktig enn noen gang. Jeg håper vi får det til snart Jeg håper vi alle får drømmen oppfylt snart! Anonymous poster hash: 1645d...4ab Krysser fingrene for oss Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #22 Skrevet 14. september 2014 Er inne i 3 pp etter min MA, krysser fingre, vil aldri oppleve det en gang til,forferdelig Anonymous poster hash: 615ef...b3a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2014 #23 Skrevet 25. september 2014 dytter opp Anonymous poster hash: 2c783...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå