Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har ikke vært lenge på dette forumet, men har fått med meg at mange av en eller annen grunn ikke liker deg. Av det jeg har sett så syns jeg derimot du svarer fint og fornuftig og skarpt der det trengs. Du høres ut som en jente jeg hadde likt in real life ( bortsett fra atvjeg generelt ikke liker hestejenter 😉) Og til dere som mener det burde sendes en privat melding - NEI, en jente som her har fått så mye tyn i plenum skal sannelig få et offentlig innlegg av meg. 😀😀😀 Anonymous poster hash: 2fa2c...336
PRobert Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg er ofte enig med henne, og hun klikker ofte liker på mine anonyme innlegg også. Jeg liker folk som tør å si det de mener.
Sint naken biltyv Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Åh, nå ble jeg glad😊 Så hyggelig å høre noe positivt da😊 *smelt*
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Støtter også sint naken biltyv. Bare navnet er så kult, at du bare må være kul irl også Anonymous poster hash: cb004...d2e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg liker deg også! Anonymous poster hash: 30b0a...91c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Du er absolutt ikke verre enn noen annen her inne! Anonymous poster hash: 2dba5...7de
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Jeg er mye verre enn biltyven. Anonymous poster hash: 12a7d...ec9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Jeg synes du har endret deg i det siste, til det MYE bedre! Et helt annet menneske rett og slett:) Anonymous poster hash: 52c9e...5a7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Har du skrevet dette selv, hi? Hvis ikke, du har ikke vært her lenge nok. Sint naken biltyv har svart både frekt, stygt og vist sider som er totalt blottet for empati og innlevelse. Anonymous poster hash: a78df...4d1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Fikk nicket litt opp i halsen da hun gjorde narr av navnet til sønnen min her inne. Sett at hun har vært frekk mot andre også. Anonymous poster hash: d1cde...cc3
Mother Gothel Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Jeg synes du har endret deg i det siste, til det MYE bedre! Et helt annet menneske rett og slett:) Anonymous poster hash: 52c9e...5a7 Hun har jo født! Fått presset ut en helt sikkert nydelig unge pluss all dritten som samler seg opp i løpet av et svangerskap. Da er det klart at verden er et bedre sted..!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Har du skrevet dette selv, hi? Hvis ikke, du har ikke vært her lenge nok. Sint naken biltyv har svart både frekt, stygt og vist sider som er totalt blottet for empati og innlevelse. Anonymous poster hash: a78df...4d1 Ja den måtte jo komme - enten hadde hun skrevet det selv, eller hi (meg) har ikke grunnlag nok. Ja ja - av det jeg har sett, så slår ikke tyven meg som en som gidder å lage er slikt innlegg om seg selv.. Anonymous poster hash: 2fa2c...336
Sint naken biltyv Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Har du skrevet dette selv, hi? Hvis ikke, du har ikke vært her lenge nok. Sint naken biltyv har svart både frekt, stygt og vist sider som er totalt blottet for empati og innlevelse. Anonymous poster hash: a78df...4d1 Ja den måtte jo komme - enten hadde hun skrevet det selv, eller hi (meg) har ikke grunnlag nok. Ja ja - av det jeg har sett, så slår ikke tyven meg som en som gidder å lage er slikt innlegg om seg selv.. Anonymous poster hash: 2fa2c...336 Nei, altså, jeg kan leve med at folk ikke liker meg😝 Trenger ikke skryt eller lage skrytetråder om meg selv. Men hyggelig med noen fine ord da😊
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Jeg har vært her lenge, og liker henne:) Anonymous poster hash: ec92a...fbe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Jeje.. Anonymous poster hash: b58da...2a0
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Etter at jeg ble utsatt for planlagt utroskap med følelser i bildet, og ble fortalt av folk rundt at det var MIN skyld siden jeg ikke var pyntet nok etter fødselen, sprudlende nok og "skjøv" mannen i armene på den andre kvinnen, fortalte biltyven meg at JEG drev mannen til utroskap fordi jeg var desperat (uten å utdype dette nærmere). Kommer nok aldri til å like denne brukeren, dette var siste dråpe som nesten sendte meg i en liten depresjon, og jeg går fortsatt rundt med skyldfølelse og tror det var min skyld for at mannen var utro. Takk skal du faen meg ha. Det GÅR an å bruke hue før man kommenterer noe her altså... Anonymous poster hash: 01d44...85f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #18 Skrevet 14. september 2014 Etter at jeg ble utsatt for planlagt utroskap med følelser i bildet, og ble fortalt av folk rundt at det var MIN skyld siden jeg ikke var pyntet nok etter fødselen, sprudlende nok og "skjøv" mannen i armene på den andre kvinnen, fortalte biltyven meg at JEG drev mannen til utroskap fordi jeg var desperat (uten å utdype dette nærmere). Kommer nok aldri til å like denne brukeren, dette var siste dråpe som nesten sendte meg i en liten depresjon, og jeg går fortsatt rundt med skyldfølelse og tror det var min skyld for at mannen var utro. Takk skal du faen meg ha. Det GÅR an å bruke hue før man kommenterer noe her altså... Anonymous poster hash: 01d44...85f Det går også helt supert å ikke ta til seg alt man får servert på nett. Anonymous poster hash: 06385...dda
MrsMilla Skrevet 14. september 2014 #19 Skrevet 14. september 2014 Ser at vi kan ha forskjellige meninger iblant, og like innimellom. Heldigvis, for om alle var enige om alle og alt, så kunne jo dette forumet bare bli lagt ned sporenstreks :-) Om du får tyn av andre for helt vanlige debattinnlegg så står jeg også helt klart bak deg, Sint naken biltyv! Dere som skulle finne på å gå for langt på personangrep på Sint naken biltyv og samtlige andre: tell til ti når sinnet blir for stort, og finn på noe annet. En grei regel er å svare på forumene her i samme stil og måte som du ville gjort med fullt navn til mennesker du kjenner godt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #20 Skrevet 14. september 2014 Etter at jeg ble utsatt for planlagt utroskap med følelser i bildet, og ble fortalt av folk rundt at det var MIN skyld siden jeg ikke var pyntet nok etter fødselen, sprudlende nok og "skjøv" mannen i armene på den andre kvinnen, fortalte biltyven meg at JEG drev mannen til utroskap fordi jeg var desperat (uten å utdype dette nærmere). Kommer nok aldri til å like denne brukeren, dette var siste dråpe som nesten sendte meg i en liten depresjon, og jeg går fortsatt rundt med skyldfølelse og tror det var min skyld for at mannen var utro. Takk skal du faen meg ha. Det GÅR an å bruke hue før man kommenterer noe her altså... Anonymous poster hash: 01d44...85f Det går også helt supert å ikke ta til seg alt man får servert på nett. Anonymous poster hash: 06385...dda Du forstår ikke, ikke sant? Jeg fikk bekreftet av omgivelsene at det var meg det var noe galt med, og når et fremmed menneske på nett, som ikke kjenner meg, ut fra min historie OGSÅ sier at det var min skyld - da har jeg jo fått den ultimate bekreftelsen på at det ser ut som min skyld også fra et fremmed menneskes standpunkt. Og ja, man skal ikke ta alt til seg som man får servert på nett, men er det virkelig et argument for å være så teit og stygg i kommentarene som du ønsker på nett, og trøkke folk som ligger nede lenger ned i søla fordi du har lyst? Denne tråden er om hvorfor man liker eller ikke liker denne brukeren - jeg argumenterte hvorfor jeg ikke likte henne, og likevel får jeg svar som insinuerer at det hun sa ikke var så farlig, og jeg burde like henne likevel? Man kan ikke like alle, og alle kan ikke like deg. Anonymous poster hash: 01d44...85f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #21 Skrevet 14. september 2014 Sint naken tjuvradd er virkelig ikke et sympatisk menneske. Godt for henne at noen tror det... Anonymous poster hash: a78df...4d1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #22 Skrevet 14. september 2014 Synes hun sjelden er hyggelig jeg. Kanskje jeg bare ikke har sett de rette svarene. .. Anonymous poster hash: b8a84...344
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #23 Skrevet 14. september 2014 Har du skrevet dette selv, hi? Hvis ikke, du har ikke vært her lenge nok. Sint naken biltyv har svart både frekt, stygt og vist sider som er totalt blottet for empati og innlevelse. Anonymous poster hash: a78df...4d1 Selvsagt har hi skrevet dette selv! Men altså, jeg forstår hva du egentlig mente, å må innrømme at tanken slo meg også Anonymous poster hash: 5aa3c...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå