Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Jeg har utviklet følelser for en kompis. Vi er begge i forhold med barn, og å forfølge dette noe videre er uaktuelt. Men vil ikke miste vennskapet. Vi møtes ikke ofte, da bi bor langt fra hverandre, men for noen dager siden var jeg på jobbreise i hans by, og vi tok en tur ut. Håpet mitt var at jeg skulle oppleve at følelsene var borte, men tvert imot. Jeg vil jo bare ha kompisen min tilbake som kompis!! Kan noen fortelle meg at dette går over? Det viktigste er jo å investere alt i familien, men nå verker jeg etter å snakke med ham, se ham, ta på ham.. Forholdet til mannen min er lidenskapsløst, men vi fungerer godt som foreldre, og jeg tenker det er det viktigste. Jeg er fucked Anonymous poster hash: 2b6dd...9a8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Du e en dårlig person som snik dæ rundt med andre menn på jobb reise. Anonymous poster hash: aeaf6...bb4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Tenk deg om flere ganger før du går fra mannen din. Hva skjer om du går fra det du har nå, bare fordi du har føleles for en kompis? Lykke til! Anonymous poster hash: a2e5f...c8b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Du e en dårlig person som snik dæ rundt med andre menn på jobb reise. Anonymous poster hash: aeaf6...bb4 Jeg sniker meg ikke rundt. Jeg møter en kompis, som jeg dessverre har fått følelser for. Jeg ville aldri gjort noe annet enn å snakke med ham, selv om tankene mine er der.. Men, jeg føler meg som en dårlig person som har slike følelser og ikke klarer å droppe vennskapet. Helt klart. Eneste måte er vel bare å stoppe all kontakt.. HI Anonymous poster hash: 2b6dd...9a8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Tenk deg om flere ganger før du går fra mannen din. Hva skjer om du går fra det du har nå, bare fordi du har føleles for en kompis? Lykke til! Anonymous poster hash: a2e5f...c8b Kommer ikke til å gå fra mannen min. Vil jobbe med å bli kvitt følelsene.. HI Anonymous poster hash: 2b6dd...9a8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Da synes jeg du skal holde deg borte fra han. Ekteskapet er viktigere enn vennskapet! Anonymous poster hash: 25a0d...3a0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Jeg har utviklet følelser for en kompis. Vi er begge i forhold med barn, og å forfølge dette noe videre er uaktuelt. Men vil ikke miste vennskapet. Vi møtes ikke ofte, da bi bor langt fra hverandre, men for noen dager siden var jeg på jobbreise i hans by, og vi tok en tur ut. Håpet mitt var at jeg skulle oppleve at følelsene var borte, men tvert imot. Jeg vil jo bare ha kompisen min tilbake som kompis!! Kan noen fortelle meg at dette går over? Det viktigste er jo å investere alt i familien, men nå verker jeg etter å snakke med ham, se ham, ta på ham.. Forholdet til mannen min er lidenskapsløst, men vi fungerer godt som foreldre, og jeg tenker det er det viktigste. Jeg er fucked Anonymous poster hash: 2b6dd...9a8 Det er helt naturlig å få følelser for noen andre i løpet av et ekteskap (som forhåpentligvis varer i 50 år...), men du velger selv hva du vil gjøre med det. Jeg synes du burde kutte kontakten helt med denne mannen. Én ting er fysisk utroskap, men jeg hadde blitt like opprørt om mannen hadde drevet med psykisk utroskap. Hverken psykisk eller fysisk utroskap hører hjemme i er godt forhold. Du må nesten finne ut av hva du vil med forholdet ditt, men du bør ha respekt for hans forhold også å holde deg unna til han har funnet ut hva han vil. Anonymous poster hash: ef860...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå