Gå til innhold

Alle symptomer plutselig borte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 5. Er det et dårlig tegn?

 

Anonymous poster hash: e59ea...396

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der for meg.

Alle symptomer ble borte uke 7. Fant ut i uke 12 at det var MA. Utviklingen stoppet ca uke 7 ut i fra embryoets størrelse.

 

Anonymous poster hash: 3dd04...129

Skrevet

Å :(

 

Anonymous poster hash: e59ea...396

Skrevet

Trenger ikke være noe dårig tegn nei. Ikke uvanlig at symptomer kommer og går de første ukene.

Dessuten er det veldig tidlig å ha mange symptomer i uke 5.



Anonymous poster hash: a3c2b...a27
Skrevet

Du er kun i uke 5. At du i det hele tatt har masse symptomer er ikke en selvfølge. Se det ann litt.

 

Anonymous poster hash: 89616...103

Skrevet

Takk :) Jeg håper dere har rett.

 

Anonymous poster hash: e59ea...396

Skrevet

Hva slags symptomer hadde du da? I uke fem var det eneste symptomet jeg hadde at jeg ikke hadde fått mensen... Begynte å bli kvalm fra uke syv ca....

 

Anonymous poster hash: 3dcd5...ca9

Skrevet

Jeg var kvalm, hodepine, tisset hele tiden og bekkenlåsning

 

Anonymous poster hash: e59ea...396

Skrevet

Hadde aldri symptomer jeg, men merket bare på hele kroppen at det var noe som ikke var helt normalt. Gikk til legen til og med, trodde jo jeg var syk :-) var fortidlig til at gradivitetstesten slo ut de gangene jeg var hos legen. Plutselig var jeg ikke "uggen" mer, og fant ut at jeg var gravid når jeg nesten var 18 uker på vei av en helt vanlig blodprøve jeg tok for å finne ut om det var noe "annet" grunnlag for at jeg ikke var helt meg selv da symptomene kom tilbake rundt det tidspunktet med at jeg bare var trøtt og sliten.

Er deb dag idag 37 uker på vei med en liten prins :-)

 

Anonymous poster hash: b0791...da5

Skrevet

Hvis du er kun 5 uker kan du roe deg heeeelt ned. Du har jo knapt nok testet positivt.



Anonymous poster hash: ff76b...044
Skrevet

HELT NORMALT :) det kan skje flere ganger også, senere i svangerskapet.

 

Anonymous poster hash: a92e7...b6d

Skrevet

Takk for beroligende svar :)

 

Anonymous poster hash: e59ea...396

Skrevet

Behøver ikkje vere tegn på At du mister.

 

Anonymous poster hash: 3cbaa...a3f

Skrevet

I dag er jeg trøtt, kvalm, forstoppet og har vondt i korsryggen/stiv i ryggen. Føler meg mye bedre i dag :);)

 

Anonymous poster hash: e59ea...396

Skrevet

Jeg hadde null symptomer frem til uke 25 da barnet sparket.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9445b...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...